Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Digital4u
Fra : Linnea

Dato : 04-04-04 13:26

Er der nogen som har handlet med dette firma?

Er det et troværdigt sted at handle?

http://www.digital4u.dk/

Mvh
Anette Linnea

Fra : Anders [8000]

Dato : 04-04-04 13:38

> Er det et troværdigt sted at handle?
>
> http://www.digital4u.dk/

Ja, det er skam helt okay, men vær opmærksom på du kan risikere at få
manuelen på tysk hvis du køber et digital kamera der.

Fra : TC

Dato : 04-04-04 14:12

En seriøs og god butik!
Handler der ofte, især i den fysiske butik, når jeg kommer forbi "Silicon
Alley" (Falkoner Allé).
Deres ekspedienter er dygtige og ved hvad de taler om, og varerne er i
orden!

Tommy

Fra : Linnea

Dato : 05-04-04 17:39

"TC" <sgtommyc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alley" (Falkoner Allé).
> Deres ekspedienter er dygtige og ved hvad de taler om, og varerne er i

Tak for svarene - det var meget brugbart.

Mvh
Anette Linnea

Fra : Anders Pedersen

Dato : 04-04-04 19:42

On Sun, 4 Apr 2004 14:25:38 +0200, "Linnea" <linneanospam@mail.dk>
wrote:

>Er der nogen som har handlet med dette firma?
>
>Er det et troværdigt sted at handle?
>
>http://www.digital4u.dk/

Dit spørgsmål hører hjemme i
dk.forbruger

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 04-04-04 19:50

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Dit spørgsmål hører hjemme i
> dk.forbruger
>

> Med Venlig Hilsen
> Anders Bøgh Pedersen
> Ved epost fjern NOSPAM

Og dk.forbruger er nu blevet forum for foto og relaterede emner ??

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Anders Pedersen

Dato : 05-04-04 17:51

On Sun, 4 Apr 2004 20:50:19 +0200, "Jesper Hedegaard"
<jo-tak-til.spam@fis-af.dk> wrote:

>"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

>Og dk.forbruger er nu blevet forum for foto og relaterede emner ??
Nej
alt med forhandlere henvises til dk.forbruger
og det er digital 4u

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Deaster

Dato : 05-04-04 18:17

> Nej
> alt med forhandlere henvises til dk.forbruger
> og det er digital 4u

Kan du ikke lige henvise til hvor det står i fundatsen ?

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-04-04 10:43

> Nej
> alt med forhandlere henvises til dk.forbruger
> og det er digital 4u

Det er da det værste gang sludder og vrøvl, jeg længe har hørt - du må ha'
drømt !

Selvfølgelig hører diskussion om, hvilke butikker der er
anbefalelsesværdige til fotoindkøb, hjemme her.

Går man ind i længere sager ang. utilfredshed med butikken eller juridiske
aspekter omkring dette, så hører det til i dk.forbruger - men ikke før det
kommer så langt.

Utorligt så travlt folk har med at lege nedbetjente på et forkert grundlag
:(

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jan Richardy

Dato : 06-04-04 16:55

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Dit spørgsmål hører hjemme i
> dk.forbruger

Nu er jeg ikke nogen fundats-rytter, så jeg synes et spørgsmål om erfaringer
med en fotohandler er RET relevant for denne gruppe. Det er netop her folk
med viden om spørgsmålet befinder sig i størst koncentration.

Brug din energi på at tage billeder frem for at lege politimand.

Men i forbindelse med spørgsmålet kan jeg fortælle, at jeg ringede til dem
for at høre lagerstatus på et Nikon D70, fik svar, bestilte i går aftes og
fik en mail her for et par timer siden, om at kameraet er afsendt. OK hurtig
service efter min mening.

--

Mvh. - JanR
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Jan Richardy

Dato : 06-04-04 17:18

"Jan Richardy" <janrichardyFJERN@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at høre lagerstatus på et Nikon D70, fik svar, bestilte i går aftes og
> fik en mail her for et par timer siden, om at kameraet er afsendt. OK

Jeg kommer så lige til at se, at jeg har givet 1500 kroner mere for det, end
photoshop.dk tager (ser ud til at være samme objektiv). Så hvis det er et
D70 18/70 kit man går efter, skal man nok ikke købe det hos digital4u.dk.

Fra : Deaster

Dato : 06-04-04 19:35

> [...]
> med en fotohandler er RET relevant for denne gruppe. Det er netop her folk
> med viden om spørgsmålet befinder sig i størst koncentration.

Nemlig, og der står heller intet i fundatsen om at spørgsmålet ikke hører
hjemme her.