Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
GODE billeder
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 20:35

Synes at jeg ville sende et link til Jer hvor man kan se billeder noget ud
over det sædvanlige
http://www.jp.dk/fotogalleriet:aid=2314204/

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 22:02

> Synes at jeg ville sende et link til Jer hvor man kan se billeder noget ud
> over det sædvanlige
> http://www.jp.dk/fotogalleriet:aid=2314204/

Nå men så vil jeg da svare på det selv )
Det er nogle af de bedste billeder jeg længe har set. Rart at opleve at det
gode håndværk stadig er noget der skal læres og ikke noget man lige gør
efter at have læst en manual til sit nye digicam.

Billederne er faktisk så gode at JEG ikke længere kan se evt. fejl eller
komme foreslag til forbedringer.

--
Tom

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 04-04-04 07:01

Hej Tom

Du har helt ret, det er meget flotte billeder. Mange af fotograferne har en
gennemført stil, og har virkelig tænkt over deres virkemidler (det skulle
man jo næsten også håbe, det er jo deres svendestykke...)

Tak for linket, havde set dem før, men de kan godt tåle at blive set nogle
gange...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-04-04 09:11

> Synes at jeg ville sende et link til Jer hvor man kan se billeder noget ud
> over det sædvanlige
> http://www.jp.dk/fotogalleriet:aid=2314204/

Og du har ret - der er absolut fremragende billeder og gennemført høj
kvalitet

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

---

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 04-04-04 10:49

In article <406fc2a8$0$215$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Ole Larsen wrote:

> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
> Og du har ret - der er absolut fremragende billeder og gennemført høj
> kvalitet

Der er da flere jeg rystede på hovedet af, men der er også mange
rigtigt gode, og nogle ganske oridnære.

Fra : nyrup

Dato : 04-04-04 15:41

Tom, tak for linket.
Jeg havde ikke set billederne, hvis ikke jeg var faldet over dit indlæg. Det
er spændende at se en serie billeder af uddannede fotografer. Det er ikke så
ofte man har den mulighed. - Det der slår mig er den perfekte teknik.
Specielt lyssætningen, som jo i virkeligheden er så afgørende for om et
billede bliver perfekt. Jeg kan huske at der engang var en der udtalte at
"man fotograferer (/maler) lyset..." Det er ofte det der gør et billede
interessant eller uinteressant at se på.