Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Pinnacle Instant Photoalbum.
Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-04 13:32

I forbindelse med at jeg skal lave nogen foto cder / DVD til familien som
skal kunne ses i DVD afspillere, så har jeg købt Pinnacle Instant Photoalbum
til at lave cder/ DVDerne med.
Men er programmet et godt valg, eller kan jeg finde noget bedre i samme
prisklasse, hvilket vil sige omkring 500 kr. dette har jeg givet 299 kr. for
i Merlin

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Lars Schmidt

Dato : 02-04-04 20:25

Davs Søren.

Er det muligt at lægge mere end et MP3 nummer som bagrundssang til et
slideshow?
Jeg har købt Pinnacle Instant CD/DVD i Merlin til 99 kr. Her er der det
program som hedder Expression... Men her er det kun muligt at lægge et
enkelt MP3 nummer ind som baggrundsmusik. (det er lidt træls når man skal
høre det samme nummer efter slife nr. 150.!!!)

Mvh
Lars