Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fujifilm i Netto!
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 11:51

Hej NG!

Netto har i øjeblikket Fujifilm på tilbud til kr. 10,-! Der er tale om
Fujicolor 200 36exp!

Er der nogle der har kommentare til denne film!?

Helmut Lotti

Fra : Bo Bjerre

Dato : 02-04-04 00:51

"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Netto har i øjeblikket Fujifilm på tilbud til kr. 10,-! Der er tale om
> Fujicolor 200 36exp!
>
> Er der nogle der har kommentare til denne film!?

Til den pris er jeg næsten nødt til at gætte på et muligt problem med
udløbsdatoen ???

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 14:48

"Bo Bjerre" <post@sideFJERNESbanen.dk> skrev i en meddelelse
> Til den pris er jeg næsten nødt til at gætte på et muligt problem med
> udløbsdatoen ???

Næhh! Februar 2006 står der på pakkerne. Til den pris var jeg nød til at
købe et par stykker!

Helmut Lotti

Fra : Anders

Dato : 01-04-04 18:01

> [...]
>
> "Bo Bjerre" <post@sideFJERNESbanen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Næhh! Februar 2006 står der på pakkerne. Til den pris var jeg nød til at

Er det superia'er inden i?

/A

Fra : khs

Dato : 01-04-04 18:57

"Anders"> Er det superia'er inden i?

> /A

Ja og nej. Der står ikke noget om Superia, men på blikdåsen ståer der "CA
135". Et besøg på fujifilm.com afslører at de i 200 asa farve kun laver
Superia. Et kig på denne side
http://www.fujifilm.com/JSP/fuji/epartners/Products.jsp?nav=0&parent=PRODUCT_CATEGORY_236444&product=1010222
afslører TO links til datablade. Det ene er til SUPERIA 200 og det ander til
Superia 200.... SUPERIA taler om "New" Superia, mens Superia taler om
Superia 200 [CA]. Mit bud er at det er en Superia CA i polsk indpakning. Den
er produceret af Fuji Holland og sælges i pakninger rettet mod Polen og
Litauen.

Det er vel forrige generation Superia der sælges uden Superia navnet. Kodak
Gold hedder heller ikke Gold alle steder. I USA hedder den MAX. Jeg købte
straks 10 ruller. De kan vel ikke være helt dårlige til festbillederne

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk
(fjern det spiselige og indsæt
punktum før land)

Fra : Anders

Dato : 01-04-04 20:49

"khs" <khs@spam.spam> wrote in message

> [...]
Den
> er produceret af Fuji Holland og sælges i pakninger rettet mod Polen og

Ok! Det er sikkert resterne fra før de indførte "det fjerde farvelag" - og
er i så fald stadig en go' film.

> [...]
> Gold hedder heller ikke Gold alle steder. I USA hedder den MAX. Jeg købte
> straks 10 ruller. De kan vel ikke være helt dårlige til festbillederne

Næe, det kan ikke gå helt galt...

Mvh.
Anders (der faktisk engang har smidt 9 Kodak VR ud. Det var sidst jeg sagde
"det kan vel ikke gå helt galt". Det var i Brugsen - og det kunne det!
Lortefilm!

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-04-04 14:47

> [...]
>
> "Bo Bjerre" <post@sideFJERNESbanen.dk> skrev i en meddelelse
>
> Næhh! Februar 2006 står der på pakkerne. Til den pris var jeg nød til at

Samme her - der røg lige tyve stks. i kurven.
Glæder mig til at teste den i mit nye kamera.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : pwa

Dato : 01-04-04 15:49

Fra : pwa

Dato : 01-04-04 21:11

Fra : khs

Dato : 01-04-04 21:43

> dog næppe
> film.

Pakningen (papkassen) angiver den Polske og Litauiske importør. Filmen og
blikdåsen er international

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-04 01:06

"pwa" <pagolinux@webspeed.dk> skrev :

>pwa

Hvorfor bruger du ciatationstegn > ud for det du svarer?

Det er svært at se, hvad du egentlig svarer.
--
Knud