Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvad syntes I ???
Fra : Stefan

Dato : 31-03-04 21:00

Hej
Har lagt et par billeder ind i dk.binaer "sommerfugl" de er taget med
mit Panasonic DMC-FZ1.

Syntes selv det virker ok. Hvad syntes I ??

Hilsen
Stefan

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-04-04 15:44

Hej

Stefan wrote:
> Syntes selv det virker ok. Hvad syntes I ??

Tjah, du kan jo selv lave en sammenligning:
(2,5mb) http://www.feddersen.dk/images/sommerfugl.jpg

Det er taget med et Canon A70. Billedet er ikke efterbehandlet på nogen
måde.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Mic Holm

Dato : 01-04-04 23:31

Det var dog et skræmmendene dårligt objektiv der sidder på det kamera - der
er farvefejl og enormt uskarpt i hjørnerne, er det med et eller andet
wide-angle objektiv skruet på, eller sådan noget?

--Michael

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-04-04 06:28

Hej

Mic Holm wrote:
> Det var dog et skræmmendene dårligt objektiv der sidder på det kamera - der
> er farvefejl og enormt uskarpt i hjørnerne, er det med et eller andet
> wide-angle objektiv skruet på, eller sådan noget?

Makrooptagelse. Afstanden er ca 5 cm.

Farvefejl?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Stefan

Dato : 04-04-04 20:50

Tjaa, det er er Leica DC vario-elemarit 1:2.8/4,6-55.2 ASPH Kender du
det??? hvor ligger lige den der farvefejl???? og det er taget med
macro,,,ca. 3 cm. fra

Stefan