Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Europæisk forhandler af Tiffen OLYC3000AD
Fra : Steen Larsen

Dato : 30-03-04 23:10

Er der nogen der kan hjælpe med en forhandler af Tiffen produkter i
Europa? Jeg skal bruge sådan en dims og har ikke så meget lyst til at
kaste det dobbelte af købssummen efter forsendelse og told.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-04 00:58

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> skrev :

>Er der nogen der kan hjælpe med en forhandler af Tiffen produkter i
>Europa?

Kan ikke google nogen.

>Jeg skal bruge sådan en dims og har ikke så meget lyst til at
>kaste det dobbelte af købssummen efter forsendelse og told.

http://www.fotomayr.de/cgi-bin/webkat98.exe?001791.htm skulle
have en tilsvarende, men ser umiddelbart ud til at være dobbelt
så dyr.

--
Knud

Fra : Lennart

Dato : 31-03-04 05:18

Hej Steen

Det kan være jeg har en liggende jeg ikke bruger..
Sammen med en masse andet til Olympus.

Mvh.
Lennart

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-03-04 14:16

In article <c4dgp6$2et9$1@news.cybercity.dk>,
"Lennart" <peacefield@post.cybercity.dk> wrote:

> Hej Steen
>
> Det kan være jeg har en liggende jeg ikke bruger..
> Sammen med en masse andet til Olympus.
>
> Mvh.
> Lennart

Lyder spændende kan du sende mig et inventory eller poste det her?

Fra : Lennart

Dato : 31-03-04 14:59

Hej Steen

Kan du ikke lige sende mig en mail, så jeg får din rigtige email adresse.

Så sender jeg en liste

Mvh.
Lennart