Komponist 3310?
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-01 14:48

Hej

Jeg har langt om længe fået mig en mobiltelefon.

Valget faldt på 3310, og det er jeg fint tilfreds med.

Jeg kunne dog godt tænke mig at customize den lidt med en
ringetone, jeg selv har lagt ind, men jeg kan ikke dechiffrere
følgende:

Tempo: 180
48, 4, 4, (hold 6)99#, (hold 4)*, 288#, 2, 1, (hold 6)99#, (hold 4)8, 28#,
2, 1, (hold 6)99#, (hold 4)8, 28#, 2, 2#, 199, 08**, 488**, 4, 4, (hold
6)99#, (hold 4)*, 288#, 2, 1, (hold 6)99#, (hold 4)8, 28#, 2, 1, (hold
6)99#, (hold 4)8, 28#, 2, 2#, 199

Hvad er fremgangsmåden? Svarer komma til lille pause fx.

Og hvad betyder (hold 4)? Hvordan laver man det?

Kunne en venlig sjæl fortælle præcis hvordan jeg taster ovenstående
smøre ind - tastetryk for tastetryk.

Og hvis der er nogen der kender et sted med nogle flotte covers til
3310 er jeg også lutter ører Flotte covers ikke syrede eller
åndsvage.

På forhånd tak.

Mark
MandeZonen.dk
Når du er træt af Tidens Kvinder

Fra : Lasse Laursen

Dato : 29-04-01 15:47

Hej Mark
Du skal simpelthen bare taste tallene og tegnene ind i Komponist.
Komma betyder ingenting og hold betyder at du lige skal holde knappen inde i
et sekund.

Covers og andet udstyr kan du bl.a. finde her:
http://www.thansen.dk
http://www.mobiludstyr.dk

Hvis du gerne vil gøre din mobil lidt mere speciel, kan jeg godt sætte andre
dioder
i f.eks blå, rød eller en anden farve. Bare skriv hvis du er interesseret.

Venlig Hilsen Lasse laursen, lasse_laursen@mail.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-04-01 22:21

Hej Lasse

> Du skal simpelthen bare taste tallene og tegnene ind i Komponist.

Hvorfor kommer der så ikke en melodi ud af det?

> Komma betyder ingenting og hold betyder at du lige skal holde knappen inde
> et sekund.

Det virker ikke som om det er måden.

> Covers og andet udstyr kan du bl.a. finde her:
> http://www.thansen.dk
> http://www.mobiludstyr.dk

Fede links. Tak for tippet. Der er jo masser af covers.

> Hvis du gerne vil gøre din mobil lidt mere speciel, kan jeg godt sætte
andre
> dioder
> i f.eks blå, rød eller en anden farve. Bare skriv hvis du er interesseret.

Hmm, jeg er ikke specielt interesseret. Det er vel heller ikke gratis

Mark
www.MandeZonen.dk
Når du er træt af Tidens Kvinder

Fra : Carsten Riis

Dato : 30-04-01 11:01

Mark Thomas Gazel wrote:

> Fede links. Tak for tippet. Der er jo masser af covers.

thansens cover er vist bare ikke så gode som Nokia's egne covers. De
skulle - efter sigende her i gruppen - virke lidt "plastik"-agtige.

Jeg tror, at det kan "betale sig" at have originale covers.

Fona, teledanmarks telebutikker, bluetel, nokiaStore og mange andre
har Nokias originale covers.

De koster ca. 200 kroner (set hos NøleDK), men hvis man kun skal have
et enkelt cover, så er det jo heller ikke så meget.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine