Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 1D Mark II
Fra : Hans Kruse

Dato : 29-03-04 22:58

Se omtalen
http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/canon-1d-mkii.shtml af den
nye Canon pro model.
Nok en overkill for de fleste af os, men interessant indikation af hvad der
venter fremover i et billigere prisleje.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : rosenauer.dk

Dato : 30-03-04 08:39

> [...]
der
> venter fremover i et billigere prisleje.

Nogen der vil købe en nyre omkring 21. april ? :).. billigt til salg, KUN
3888 euro eller noget i den retning =)
Meget meget sejt kamera - ville sgu godt nok pryde min gearsamling .. :)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : nyrup

Dato : 30-03-04 09:33

De billeder kunne jeg til hver en tid tage lige så godt med mit fine gamle
Praktica gear...
Jeg tvivler på at vi kommer til at se samme "byggede" kvalitet på konsum
DSLR kameraerne. Det ville være skønt, men det koster. Ret beset, så HAR de
fleste af os jo heller ikke brug for "værktøj" det er slet så slidstærkt som
en prof. "præssehest"...
Det kan blot undre at alt skal laves af plast i disse tider...
Mit "billige" konfirmations-Olympus-Trip35 vedbliver at udstråle holdbarhed,
her mange år efter. Det kører stadig videre og tager skarpe billeder...
Men det digitale legetøj er da en ophidsende oplevelse...