Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Husk aftenens begivenhed om 15 minutter
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-03-04 19:45

Hej

Vejret er til det, så det er bare om at komme ud og knipse.

http://www.tycho.dk/article/view/320/2/73/

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Benzo

Dato : 29-03-04 19:55

Ok, jeg gætter på du bor i jylland ???

I Hvidovre har vil ikke betalt for skyfrit.

Benzo

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 29-03-04 20:14

Hej

Benzo wrote:
> Ok, jeg gætter på du bor i jylland ???

Korrekt. Nærmere Vejle.

> I Hvidovre har vil ikke betalt for skyfrit.

Men jeg kan trøste dig med at 5 minutter efter beskeden blev sendt, så
var der også her for mange skyer til at det kunne fotograferes
ordentligt.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Benzo

Dato : 29-03-04 19:56

Sorry, tjek lige mit vejrkort i dk.binaer

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-04 20:39

"Benzo" <michael.tidemand.nielsen@webspeed.dk> wrote in message

> Sorry, tjek lige mit vejrkort i dk.binaer

Der er da hul i skydækket over Hvidovre. Jeg kan tydeligt se det grimme
neon-kunstværk ved stadion på sattelitbilledet

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så kun lidt snapshots)