Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Spænding i blitzsko
Fra : Ole Olsen

Dato : 28-03-04 21:31

Jeg har fået fat i en Osram Studio S440-flash. En ordentlig
moppedreng. Den kunne jeg tænke mig at sætte til mit Canon G3, men så
er det lige jeg svagt husker, at der kan være et problem med for høj
spænding mellem kontakterne. Det skulle kunne ødelægge kameraet.
Passer det?

Jeg husker også, at jeg for længe siden var inde på en hjemmeside med
en lang, lang teknink forklaring af problemet, men den side kan jeg
ikke finde nu. Er der nogen her der kan?

OO

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-03-04 22:21

> [...]
> er det lige jeg svagt husker, at der kan være et problem med for høj
> spænding mellem kontakterne. Det skulle kunne ødelægge kameraet.

Jeps.

> Jeg husker også, at jeg for længe siden var inde på en hjemmeside med
> en lang, lang teknink forklaring af problemet, men den side kan jeg
> ikke finde nu. Er der nogen her der kan?

Det må være denne her:
http://www.botzilla.com/photo/g1strobe.html

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ole Olsen

Dato : 28-03-04 22:56

On Sun, 28 Mar 2004 23:21:01 +0200, "Martin Sørensen"
<mos@laxity.invalid> wrote:

>Det må være denne her:
>http://www.botzilla.com/photo/g1strobe.html

Nemli' sgu'. Tak for det