Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Endelig fik jeg mit nye scsi kort
Fra : John

Dato : 28-03-04 20:48

Puha..det er sørme ikke blevet til mange billeder den sidste (lange) tid. Og
de få det er blevet til, har jeg ikke kunnet scanne, idet mit scsi kort
døde. Men nu har jeg endelig fået et nyt.
Jeg har scannet en masse rå scans, men har dog fået tid til at færdiggøre et
enkelt til udgivelse på min hjemmeside, som jeg samtidig har benyttet
lejligheden til at "brushe" lidt op.
Jeg har også fundet et enkelt billede taget med mit nye G5 værdig til jeres
kritiske øjne.

Begge billeder kan ses under punktet "Nyeste Billeder" på min hjemmesides
galleri. Direkte link til galleriet:

http://www.jkhansen.dk/galleri.htm

Vær velkommen til at kigge på resten af min side også:

http://www.jkhansen.dk

Kommentarer meget velkomne.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-03-04 05:58

"John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote in message
> [...]
> de få det er blevet til, har jeg ikke kunnet scanne, idet mit scsi kort
> døde. Men nu har jeg endelig fået et nyt.

Det var da en skam, jeg har 4 "gamle" Adaptech kort liggende i skuffen !
-hvis andre mangler....

Bo //

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-03-04 21:01

In article <40672dfb$0$18679$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Bo Bjerre wrote:

> "John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote in message
> Og
>
> Det var da en skam, jeg har 4 "gamle" Adaptech kort liggende i skuffen !
> -hvis andre mangler....

PCI modeller ? Hvilken type ? Og til hvilken pris ? Har lidt
gammelt SCSI udstyr liggende.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 29-03-04 06:32

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
news:slrnc6ebo9.278.povlhp@povl-h-andre mangler....

> PCI modeller ? Hvilken type ? Og til hvilken pris ? Har lidt
> gammelt SCSI udstyr liggende.

Da det bevæger sig over i handel, svarer jeg uden om gruppen.

BBj //

Fra : den ægte fotomand

Dato : 29-03-04 00:27

Da det bevæger sig over i handel, svarer jeg uden om gruppen.

ikke så smart, kunne jo være andre der også var interesseret, havde det så
ikke været bedre og bruge futtoget??? eller hvad de der nørder kalder det

Vh

Per

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-03-04 09:40

Povl H. Pedersen wrote:

> PCI modeller ? Hvilken type ? Og til hvilken pris ? Har lidt
> gammelt SCSI udstyr liggende.

Jeg har et AdvanSys UltraWide SCSI-2 kort type ASB-3902, som du kan
købe, det har kun den begrænsning, at det ikke har interne porte,
den externe port er er til DB25M - 25 pol SUB-D stik

Et SCSI-kabel der går fra DB25M - 25 pol SUB-D til CEN50M - 50 pol
Centronic kan medfølge.

Se oversigt http://www.heinex.dk/kabler/oversigt.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-04 12:30

> PCI modeller ? Hvilken type ? Og til hvilken pris ? Har lidt
> gammelt SCSI udstyr liggende.

Jeg har en Adaptec 2940, du kan afhente i Hvidovre for en kasse Danish
Pride.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)