Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion MD 5975
Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-03-04 15:31

Jeg har købt et Medion MD 5975. I biblen til det står der man kan bruge et
| SD-lageringskort (op til 128MB lager kapacitet)
ved dem der har skrevet bogen bare ikke at de findes støre, eller er det
kamaeret der ikke kan håntere støre kort?

Ivar Madsen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-03-04 23:09

On Sat, 27 Mar 2004 15:30:50 +0100, Ivar Madsen
<spam.usenet.im@milli.dk> wrote:

>Jeg har købt et Medion MD 5975. I biblen til det står der man kan bruge et
>ved dem der har skrevet bogen bare ikke at de findes støre, eller er det
>kamaeret der ikke kan håntere støre kort?
Sd kort findes op til 512mb
om kameraet ikke kan ta større kort ved jeg ikke

Vores medion kan ta op til 512 ved firmware opdate

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM