Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Objektiver til D 70
Fra : nyhedsgrupper

Dato : 26-03-04 19:35

Jeg har købt og modtaget en D 70.
Nu er objektiver jo meget dyre, og jeg har hørt at der findes steder man kan
købe dem brugt, hvis det er rigtigt er der så nogen her der kan hjælpe med
hvor man får fat i dem og hvad man evt. skal passe på.

Mvh.
Egon

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 26-03-04 19:51

"nyhedsgrupper" <6264@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> købe dem brugt, hvis det er rigtigt er der så nogen her der kan hjælpe med
> hvor man får fat i dem og hvad man evt. skal passe på.

dk.marked.privat.foto er et udemærket sted at starte - omend udvalget som
regel er begrænset. www.dba.dk byder som regel på et par hundrede annoncer
for nikon-udstyr.

Tag ud og kig på objektivet inden købet, eller sørg for at handle med en du
mener du kan stole på - her er rigtige mail-adresser eller telefon-nr at
foretrække - når jeg sælger plejer jeg at overføre pengene inden sælger
sender udstyret, men jeg handler altså også kun med folk der lyder
troværdige i telefonen eller som jeg har fulgt i længere tid på nettet.

Ergo - pas på hvem du handler med.

Mvh Kim
www.naturfotografi.dk

PS. Hvis du er interesseret i et brugt Sigma 28-70/2,8 EX AFD, så drop mig
en mail.