Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
K: Kompakt auto-flash og slave (Horsens)
Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 25-03-04 20:33

Hej gruppe

Jeg har en manuel Metz 20B3 flash. Fremragende lille flash. Bruger 3
stk. AA-batterier, er ikke urimelig lang tid om at blive klar til
næste skud, og så er den jo lille og sexet. Og manuel... :-/

http://hjem.get2net.dk/lindblad/temp/metz20b3.jpg

(bemærk den flotte billedkvalitet - taget med et Sipix Snap
digicam...)

Har den en "storebror" der er automatisk? Uden at den af den grund
bliver meget større fysisk? Nogen der har en til salg?

Hvilke alternativer kunne jeg ellers kigge på? Det er et krav at
flashen er lille og sexet. Jeg kan rigtig godt lide størrelsen og
formen på min Metz - den behøver ikke kunne vippe og dreje, og den
behøver heller ikke være så kraftig. Et ledetal på 20 eller lidt over
er fint.

Og... en slave skal jeg også have. Helst noget på størrelse med en
pakke cigaretter eller noget i den stil.

Nåja, og når jeg siger sexet... flashen/slaven skal bruges sammen med
et Zenith TTL spejlrefleks. Hvis det kamera var en bil, ville det få
en skoda 105 til at ligne en limusine...

--
Thomas L. Christensen - Horsens

Fra : Thomas L. Christense~

Dato : 25-03-04 20:35

On Thu, 25 Mar 2004 20:32:59 +0100, Thomas L. Christensen
<fjern.tlc@fabel.dk> wrote:

Ups... Sorry, wrong group! Den skulle naturligvis have være havnet i
dk.marked.privat.foto...

Thomas