Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
krav til praktikpladsen
Fra : den ægte fotomand

Dato : 25-03-04 16:42

Hejsa

Hvilke krav stiller teknisk skole til dem der har/vil have praktikelever?
syntes ikke jeg kan finde det nogen steder!

Vh

Per

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 25-03-04 17:02

"den ægte fotomand" <per@grafisk.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvilke krav stiller teknisk skole til dem der har/vil have praktikelever?
> syntes ikke jeg kan finde det nogen steder!

Hej

Har du spurgt Teknisk Skole, er der nogen der ved det, så er det dem.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Leif Elsborg

Dato : 25-03-04 17:36

"www.analogfoto.dk / L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:c3uvl2$154j$1@news.dansketelecom.com...
> "den ægte fotomand" <per@grafisk.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Spørg det faglige udvalg, det er dem som godkender praktikpladser, de har
sikkert også en fortegnelse over godkendte praktiksteder.

http://www.vidar.dk/vidar/vidpubre.nsf/0/412565d9004fdf47412569f8004c5079?OpenDocument

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM)

Fra : den ægte fotomand

Dato : 25-03-04 20:02

Det kunnne jeg jo gøre, men havde da håbet, at der herinde var nogle der
vidste det.

Men heraf kan jeg jo konkludere, at der pt. ikke er nogle herinde, der er
godkendt til at uddanne fotografer!

Vh

Per

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-04 20:12

"den ægte fotomand" <per@grafisk.dk> wrote in message

> Men heraf kan jeg jo konkludere, at der pt. ikke er nogle herinde, der er
> godkendt til at uddanne fotografer!

Du kan konkludere, at folk ikke gider gøre dit arbejde for dig.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-03-04 21:47

> Men heraf kan jeg jo konkludere, at der pt. ikke er nogle herinde, der er
> godkendt til at uddanne fotografer!

Tror nok mere at du skal konkludere at folk herinde kender dig og ikke gider
påbegynde en længere tråd med dig.*S*
Hvis du seriøst ønsker et svar på dit spørgsmål så prøv at ringe til
Medieskolen i Viborg.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-03-04 21:51

den ægte fotomand wrote:
> [...]
> vidste det.
>
> Men heraf kan jeg jo konkludere, at der pt. ikke er nogle herinde, der er

Tja, dengang da jeg drev et stort grafisk atelier, da var vi
godkendt som lære- og praktikplads.

Men da der er mangel på lære- og praktikpladser, så er kravene vist
ikke vildt høje...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 26-03-04 10:18

> Tja, dengang da jeg drev et stort grafisk atelier, da var vi
> godkendt som lære- og praktikplads.
>
> Men da der er mangel på lære- og praktikpladser, så er kravene vist
> ikke vildt høje...

Nej, det kan de ikke have været

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : 2rb1

Dato : 25-03-04 17:31

En rigtig ægte fotomand ville ringe til teknisk skole og blive stillet om
til den praktik ansvarlige som sidder på sit praktik kontor ;0)