Flåer
Fra : Trine

Dato : 26-04-04 18:58

Hej

Er der nogen der kan hjælpe mig, min ene kat har fået en flået på hoved. Jeg
har fået den ud med hoved, så er der bare det, at der hvor den sad har min
kat mistet pelsen, så nu er han "pelsløs" på str. med en 1 krone, det har
jeg aldrig oplevet før.

Er der andre der har oplevet det, jeg mener vokser pelsen ud igen eller skal
jeg tage til dyrlægen med ham???

Hilsen Trine

Fra : Louise Viborg

Dato : 26-04-04 19:14

On Mon, 26 Apr 2004 19:57:42 +0200, "Trine" <trine@REMOVEramskov.dk>
wrote:

> [...]
>jeg aldrig oplevet før.
>
>Er der andre der har oplevet det, jeg mener vokser pelsen ud igen eller skal

Hej Trine!
Jeg har prøvet det samme med min hund, og det gik iorden af sig selv

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 26-04-04 20:20

> [...]

> jeg aldrig oplevet før.
>
> Er der andre der har oplevet det, jeg mener vokser pelsen ud igen eller skal
Hej Trine !
De sidste par uger har jeg fjernet såååååååå mange tæger fra begge mine
katte og der har ikke været nogen problemer efterfølgende, nu er de
blevet behandlet med loppemiddel der osse beskytter mod tæger/
skovflåter så nu håber jeg at det snart er overstået. Men jeg ville ikke
være bekymret hvis katten ellers har det godt.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar