Tak til alle
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 26-04-04 16:24

Hej

Så lykkedes det at finde et rigtigt godt hjem til mine katte. De kom på
vildkat i fredags og i weekenden kom der 2 henvendelser.
Kattene blev hentet i går af nogle rigtigt søde og rare mennesker.
Jeg er ikke spor i tvivl om at kattene vil få det godt det nye sted.

Så selvom det uden tvivl var en af de værste dage i mit liv er jeg lettet.
Men for dælen hvor er her tomt og ensomt uden misserne.

Jeg ville egentlig bare takke jer allesammen for de råd og den støtte
jeg har været så heldig at få herinde.
Jeg vil selvføgelig også takke vildkat for deres hjælp

Jeg har foreslået de nye ejere at benytte sig af denne side.
Håber at de vil få lige så meget glæde af det som kattene og jeg har haft.

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 09-05-04 12:48

Kim Bengtsson <kim-frydendahlKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in

> Så lykkedes det at finde et rigtigt godt hjem til mine katte.

Kim, hvordan går det med kattene i det nye hjem?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 12-05-04 10:11

Hej Kate

Det går rigtigt godt, bare bange for at de bliver alt for forkælet
Jeg har lige i dag skrevet under på salgs papirer på mit hus. Så det var det
helt rigtige tidspunkt jeg kom af med dem på. Aner ikke hvor jeg skal bo om
en måned, det ville ha været noget skidt for kattene.

Jeg er blevet inviteret ned og se til dem. Men jeg er meget i tvivl om det
er en god ide. Jeg savner dem rigtigt meget og ved ikke om jeg vil ha godt
af det.
Så kunne jeg selvføgelig se hvordan de har det. Men jeg er slet ikke i tvivl
om at de har det rigtigt godt.

Mvh Kim

Fra : Kate

Dato : 12-05-04 19:15

"Kim Bengtsson" <kim.frydendahl@mail.dk> wrote in

> Det går rigtigt godt, bare bange for at de bliver alt for forkælet

Det kan da slet ikke lade sig gøre

Jeg er ked af på dine vegne at du endte med at opgive dem, jeg har jo
kunnet læse at det ikke var dit inderste ønske, men er glad for at du
trods alt fandt en god familie til dem.

Håber du finder et sted at bo hurtigt. Pøjpøj.

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 13-05-04 07:31

Hej Kate

Tak for det

Du har absolut ret i at det ikke er mit inderste ønske. Men for kattene er
jeg slet ikke i tvivl om at det var den rigtige beslutning.

Men jeg savner dem da, men det hjælper at jeg ved de har det godt.

Endnu en gang tak.