Vores killinger :-)
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 26-04-04 15:36

Hejsa

Ja lige en lille opdate herfra langt om længe Missy fødte den 22/4, 4
dejlige killinger, 3 skønne piger og en enkelt dreng, med vægte på 108
gr.-117 gr.især pigerne er jeg selv i svime over, men jeg er også tortie fan
*ss*

Så i aftes valgte Mykene at føde, selv om hun kun var på 60-61, så klarede
de alle det i flot stil, har desværre måtte en tur til dyrlægen idag, da
Mykene var skidt til pas, men det var heldigvis kun pga. tarmene var fyldt
og hun ikke selv kunne komme af med det, gruede jo for både det ene og andet
på vej til dr.dyregod.
Hun fik 6 dejlige killinger på en vægt fra 97 gr.-123 gr. 3 skønne drenge og
3 dejlige piger, der imellem endnu en tortie )

Siden er opdateret, med billeder af de små.

MVH
Gitte

DK Sacala´s Norske Skovatte - killinger til salg
www.sacala.dk

Fra : Ida

Dato : 26-04-04 17:17

--

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dejlige killinger, 3 skønne piger og en enkelt dreng, med vægte på 108
> gr.-117 gr.især pigerne er jeg selv i svime over, men jeg er også tortie

--------Klippe klippe----------

Hej Gitte

Stort tillykke med alle de underskønne små kræ - som Tortiefan er jeg
naturligvis helt og aldeles forgabt i de små tøser, men også highwhite står
højt på min hitliste, så den ene er for mig skønnere end den anden

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger