Yes, det er endelig lykkedes!!!
Fra : Nina Søgaard

Dato : 26-04-04 15:04

Hej alle sammen.

Jeg vil bare lige min glæde med jer! Jeg venter nu mit første kuld Maine
Coon killinger i slutningen af maj måned.......
Jeg er bare så glad, det har godt nok været en sej kamp at nå hertil......
Jeg har kun en pige tilbage som stadig er fertil (hende der er gravid),
Cindy måtte jeg desværre sterilisere i marts da hun fik blødninger fra
livmoderen og Charlie min dejlige han var jeg nødt til at aflive i
Januar efter lang tids sygdom. Så det må siges at være et lille opdræt
, men nu er det da trods alt lykkedes at få gjort min Chilipige
gravid. Så hurra hurra, måtte bare lige fortælle om det!

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-04-04 15:31

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse news:408d16b9930aa@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> [...]
> , men nu er det da trods alt lykkedes at få gjort min Chilipige
> gravid. Så hurra hurra, måtte bare lige fortælle om det!

Hej Nina

Hvor det glæder mig på dine vegne!

Stort tillykke med de kommende killinger - og du slipper ikke for at fortælle
om de små vidundere, når den tid kommer !!
(Som om du kunne lade være *SS*)

mvh Eva