Misser på udflugt...
Fra : Brian A.

Dato : 24-04-04 16:08

Hejsa!

Det var lige før jeg skulle til at skrive en efterlysning af vores kat her i
gruppen, men så langt kom jeg heldigvis aldrig.

Det startede omkring kl.12:30. Katten er ude på svalegangen, 2. sal, det er
han nu så tit. Døren står åben for at lufte lidt ud, nu er der endeligt
blevet godt vejr. Jeg vil lige ud og kigge til katten, men hvor er han???
jeg råber til kærsten om hun ved det, men hun tror jo også missen er ude på
gangen. Okay, tænker jeg, så må vi bruge det gode gamle trick: smid en
dåseåbner på køkkenbordet og katten kommer rendende. Det har altid virket
der hvor vi boede før vi flyttede i lejlighed. Om katten så var nok så langt
væk, så gik der ikke mere end 5min så stod han der og tikkede om tun på dåse
:)
Nåh, men som i nok kan regne ud, så kom han ikke! Hvad gør man så - er han
hoppet ud over, der er sgu langt ned! Nåh men vi måtte ud og lede,
selvfølgelig med en dåse tun i den ene hånd og åbneren i den anden :)
Efter en times søgen (og skraslen med dåsen) i området var der intet spor,
så vi gik, noget nedtrykte, hjem. Det kunne jo være han kom og miaw'ede nede
foran blokken. Vi står så på svalegangen og snakker med et ældre par der bor
for enden af svalegangen. Vi får vendt alle muligheder for hvor den pokkers
kat er smuttet hen, hvad der er sket efter springet (faldet?) de mange meter
ned.
Pludselig siger damen, "Jeg ved hvor han er!" - vi tror selvfølgelig bare at
hun har fået en ide om hvor vi ikke lige har ledt, eller sådan noget. Men
nej, katten sidder sgu i vinduet inde hos naboen!!! Og hun er selvfølgelig
ikke hjemme, ude og spise med nogle veninder! Sikke en lettelse, men hvad
gør man så? Hvornår kommer hun hjem? Det vidste damen så også, hun fortalte
hvor hun var og hvornår hun kom hjem - kl 18?!?, det kan vi ikke vente på,
og det så heller ikke ud til at misser kunne det :)
Vi drøner afsted, ind for at snakke med naboen, hun er i byen og spise fin
middag med veninderne. Vi får lånt nøglen og kommer hjem, låser døren op og
omfavner katten - kys og kram blev det også til.
Så kom misser på udflugt :)

Der var altså også andre der luftede ud :)

Fra : Kate

Dato : 24-04-04 21:40

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote in

> Vi drøner afsted, ind for at snakke med naboen,

Det er da heldigt at damen vidste hvor din nabo var henne og spise
Godt i fandt katten i god behold.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.