Holde kat væk fra tremmeseng ????
Fra : Stine

Dato : 24-04-04 10:25

Hej :)
Måske ikke lige noget decideret kattespørgsmål *G*
Men jeg venter barn til sommer og spekulerer lidt på, hvordan jeg skal
forhindre min overdejlige hankat i at ligge og sove i tremmesengen -
barnevognen osv. Både mens baby er der og når baby ikke er der.
Tarzan ( min hankat) er selvfølgelig vant til at sove i min seng :) Både om
dagen og om natten.
Og baby skal sove i samme værelse som jeg, så jeg kan ikke bare lukke døren.

Har overvejet lidt om et "moskito-net" der dækker for hele sengen kan bruges
???

Nogen der har ideer ?????

Stine

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-04-04 12:09

"Stine" <XXXsantippe@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhindre min overdejlige hankat i at ligge og sove i tremmesengen -
> barnevognen osv. Både mens baby er der og når baby ikke er der.

Det er slet ikke sikkert, det bliver noget problem. Da jeg ventede min
yngste (som nu er 14) var jeg meget bekymret over, om nu katten kunne lægge
sig over den lille i vuggen, kradse ham, kvæle ham, hva ve jeg.
Men da han først var der, havde vuggen ingen interesse for katten. Uf, den
lugtede mærkeligt... bedst at holde sig væk *S*

> [...]
om
> dagen og om natten.
> Og baby skal sove i samme værelse som jeg, så jeg kan ikke bare lukke

Du vil sandsynligvis være meget mere spændende at putte med for katten. Du
lugter bekendt (af hende-der-gir-mig-mad-og-nusser-mig), og du ligger ikke
og mjaver højlydt lige pludselig *G*
Og om nogle år slæber ungen sikkert katten med i sin egen seng...

Venlig hilsen Dikte