Løbetid????
Fra : Annette Jørgensen

Dato : 20-04-04 18:04

Hej vi har her for en mdr tid siden fået to hun killinger,meeen kan det
passe at den ene allerede er i løbetid,hun opfører sig meget sådan???
De er kun 17uger gamle??
er der nogle som kender et sted på nettet hvor man kan finde priser på
sterellisitation og div.??

Med venlig hilsen
Annette Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette

Dato : 22-04-04 10:24

Det er jo årstiden for hende at gå i løbetid, så det kan sagtens passe.
Sofie var 15 -16 uger da hun var i sin første løbetid - Marie var næsten 1½
år !

Jeg ved ikke hvor det er billigst, jeg vil helst bare have at jeg går hos en
kompetent dyrlæge og hvis de så tager et par hundrede mere, så er der ikke
noget at gøre ved det *smile*

Jeg bruger selv Marianne Rasmussen, Husum Dyreklinik, flere siger at hun
faktisk er ret billig, og kompetent er hun i hvertfald !

Venligst Mette