Nyt godt hjem søges.
Fra : Kim Bengtsson

Dato : 19-04-04 11:48

Hej

Jeg står desværre i den møg trælse situation at jeg er nød til at skulle
af med mine dejlige katte. Jeg har stået i situationen før men kunne
ikke finde det rigtige sted til dem.
Jeg vil starte herinde for at se om kattene og jeg skulle være heldige.
Jeg ved der er en masse søde katte mennesker herinde. Det kunne jo være
der var nogen der stod og manglede et par dejlige katte.
De er begge 2 indekatte og hverken vant til børn eller andre dyr. Det i
sig selv gør det jo lidt svært. Men jeg håber alligevel at det kunne
lykkes. Mille ( huskatten ) har før været udekat, så jeg tror nemt hun
ville kunne blive det igen. Gilroy ( britten ) har ikke været ude for en
dør og ham ville det måske knibe med.

Jeg har også et spørgsmål, det har før betydet meget for mig at de kom
samme sted hen. Men jeg ved ikke umiddelbart hvor meget det vil betyde
for dem. Selvføgelig bliver det en omvæltning at skulle væk herfra, men
måske også at de skal væk fra hinanden ??

Der ligger et par billeder herinde af dem. Så hvis der er nogen der
skulle være interesseret eller ha nogle spørgsmål, kan i så ikke sende
en mail.

Med venlig hilsen
Kim Bengtsson
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 19-04-04 13:02

"Kim Bengtsson" <kim-frydendahlKATTE@BAKKEmail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der ligger et par billeder herinde af dem. Så hvis der er nogen der
> skulle være interesseret eller ha nogle spørgsmål, kan i så ikke sende

Jeg synes det er vigtigt at du sender dem samme sted hen. At de har hinanden
betyder meget når de kommer et nyt og meget utrygt sted hen.

Mvh Helle

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-04-04 14:34

> Jeg står desværre i den møg trælse situation at jeg er nød til at skulle
> af med mine dejlige katte. Jeg har stået i situationen før men kunne
> ikke finde det rigtige sted til dem.

Hej Kim

Det gør mig meget ondt for dig, at du må af med kattene !
Hvad er der sket, siden du ikke kan beholde dem alligevel?

> [...]
> for dem. Selvføgelig bliver det en omvæltning at skulle væk herfra, men
> måske også at de skal væk fra hinanden ??

Jeg synes, det vil være synd at skille dem ad!
Selvfølgelig bliver det ikke nemmere, at finde et nyt hjem til dem,
når de skal ud sammen, men prøv alligevel!

Jeg krydser fingre for, at du finder det helt rigtige hjem
til dine to dejlige katte!
Havde jeg ikke allerede 3, ville jeg hellere end gerne have haft dem
- men det går ikke - desværre!

mvh Eva

PS. Prøv også www.vildkat.dk igen

Fra : DK-Pisik

Dato : 19-04-04 17:56

Hej Kim

har du prøvet på vildkatten - http://www.vildkat.dk

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Manden

Dato : 20-04-04 14:13

Hej Kim
De ser rigtig søde ude de to. Og det er stort se det jeg søger, men da jeg
selv er fra Roskilde, må jeg jo sige det er lidt for langt.
MVH Rikke Teglmand

Fra : Jonas

Dato : 21-04-04 13:03

Hej Rikke,

Du kan jo også tænke sådan her på det. Hvis det virkelig er dine
drømmekatte, så er der ingen afstand, som er for stor

Venligst

Jonas

Fra : Kim Bengtsson

Dato : 22-04-04 08:59

Hej Rikke

Det var da godt nok smadder ærgeligt er ellers sikker på det ville ha været
en god løsning.
Jeg kan godt se det er lidt langt for at hente et par katte. Men alligevel
så drejer det sig om 2 katte med alt hvad de skal bruge af tilbehør.
Mine katte kan ikke gøres op i værdi for mig.
Men du ville kunne få et par dejlige katte med alt i tilbehør.

Klatre miljøe, radiator senge, transportbokse, kradsebrædder, mad og
vandskåle, foder osv. Så måske en tur til jylland alligevel kunne hænge
sammen.

Men minusset kan jo så godt nok blive at jeg gerne vil vide hvilken person
der skal ha mine katte og hvilke forhold de kommer til at leve under. Det
kan jo godt blive lidt svært, men det kunne nok også løses.

Hvis du ombestemmer dig angående kattene håber jeg at høre fra dig.

Mvh Kim

Mvh