de allerførste graviditets tegn...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-04-04 13:45

nu KAN jeg ikke holde det hemmeligt mere......
for nogle uger tilbage var linda jo til parring.... og efter alt at dømme
skulle der denne gang have været bid......

nu går vi jo herhjemme og væææææænter spændt...
ifølge beregningerne skulle hun føde omkring den 1 juni (plus minus 3-5 dage
på begge sider self), og nu er det jo så jeg går og bliver ved med at lure
på hendes lille mave for at se om der er noget at se*G*

hidtil har jeg en klar fornemmelse af at hun er blevet fastere og rundere om
maven, hvor hun før var slank og blød......
der er ikke rigtig noget at se på hendes brystvorter endnu, andet end at de
virker en smule større, men ikke lyserøde..... endnu...
det er også lige omkring nu hun normalt ville komme i løbetid igen, og der
er heller ike skyggen af tegn på det..... snarere tværtimod er hun en lille
hyggefis der gerne vil nusses på maven*G*

så... hjælp mig..... er jeg bare så opsat på at hun skal have killinger at
jeg ser syner, eller kan der være miniboller i ovnen?

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-04-04 14:18

> så... hjælp mig..... er jeg bare så opsat på at hun skal have killinger
at
> jeg ser syner, eller kan der være miniboller i ovnen?
>
> --
Kig på 21-dagen. Røde vorter er positiv. Ikke røde vorter er
negativ...den dag bør du ikke være i tvivl (dog ingen regel uden undtagelse.
Har selv en undtagelse gående *G*)

Krydser for at det er lykkedes denne gang
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Freedom

Dato : 19-04-04 07:04

Jeg vil lige sige at min hunkats brøster var ikke røde men større i vorten
og hun fik 3 killinger! Så det kan altså ikke være 100 % sikkert hun ikke er
gravid hvis de ikke er lysserøde!

Iben

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-04-04 11:29

> [...]
vorten
> og hun fik 3 killinger! Så det kan altså ikke være 100 % sikkert hun

Som jeg skrev "ingen regel uden undtagelser".
Jeg har også en undtagelse. Hun får svagt røde vorter i 6-7
drægtighedsuge. Da hun kun kommer i løbetid et par gange om året, har jeg
heller ikke kunne bruge det til at afgøre om hun var drægtig eller ej. Den
gang hun var drægtig med kun 2 killinger, var jeg ikke sikker på at hun var
drægtig før hun var midt i 7. drægtigheds uge. Lidt sent .... *G* men sådan
nogle er der jo også...

Nina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-04-04 08:58

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> negativ...den dag bør du ikke være i tvivl (dog ingen regel uden
> undtagelse. Har selv en undtagelse gående *G*)

se så er de tjeg er i tvivl*G* hvad præcis ER 21. dagen?
er det 21. dagen fra første bekræftede parring, eller er det 21 dagen fra
sidste bekræftede parring eller hvad*G*
for i dag er nemlig 21. dagen for første*G*

> Krydser for at det er lykkedes denne gang

me toooooo.....

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 19-04-04 11:26

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message

> [...]
fra
> sidste bekræftede parring eller hvad*G*
> for i dag er nemlig 21. dagen for første*G*

Åha jeg kender de dage hvor man tæller og tæller.
Det er 21. dagen for befrugtningen *G* og som du gør nu, så stirrer du dig
blind.
Det eneste der virker når jeg VIL have svar, er at gøre det modsatte. Lad
være med at kigge i to dage OVERHOVEDET ! *G
Dy dig ... vent to dage, kig og se om der er forandring. Du vil kunne se
hvis der er forandring, men ikke hvis du kigger, kigger og kigger *G*
Ved godt at det er en "sur" besked at få, når man BARE VIL HAVE SVAR NU OG
HER; og slet ikke kan vente og er total spændt osv, men that's life *LOL*
En ting er helt sikkert, du vil få svar inden for de næste par måneder

Nina

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-04-04 06:53

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> VIL HAVE SVAR NU OG HER; og slet ikke kan vente og er total spændt
> osv, men that's life *LOL* En ting er helt sikkert, du vil få svar

NU er jeg sikker.....
i går aftes tjekkede jeg under lys, og kunne se at vorterne var ihvertfald 3
gange så store som normalt, og med et fint lyserødt skær ;)
så lige nu svæver jeg rundt på en lyserød sky og væææænter*G*
så skal vi bare have et gæt på hvor mange babyer der er*G*
mit eget håb er mindst 2, max 5....... 4 synes jeg er mest passende, både
for Linda, og for os mennesker der skal afsætte dem bagefter*G*
farvekombinationen er skøn synes jeg..... linda er blåtortie og drengen er
rødsølv..... MASSER af potientale for lækre farver*G* jeg håber lidt på at
der kommer en blå eller blåsølv dreng*G* for det er drømmefarven for den
killing vi planmæssigt selv beholder... men der er jo ikke andet for end at
vente og se ;) (psssst - hvis i kender nogen der planlægger perserkøb hen
omkring 1 september, så hav mig i baghovedet ;) )

daaaamn jeg plabrer..... jeg håber i kan bære over med mig.....
det værste er at det end ikke er mit første kuld, men det er alligevel mit
første planlagte kuld, så er man sæfølig lidt mere spændt ;)

Fra : Sanni

Dato : 20-04-04 11:05

Hej Sabina

TILLYKKE

så kommer vi rigtigt i familie hæ,hæ

Sanni

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-04-04 20:24

Sanni wrote:
> Hej Sabina
>
> TILLYKKE

taak og i lige måde*G*

> så kommer vi rigtigt i familie hæ,hæ

yupper*G* nu kan vi sku ikke skjule det mere ;)

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 20-04-04 21:01

> [...]
mit
> første planlagte kuld, så er man sæfølig lidt mere spændt ;)

Ja ja, kender godt typen. Så snart du har fået svar på det første
spørgsmål, vil du have svar på de næste ... hvor mange, farver, køn *G*

Du må vente lige som alle andre *G*
Tillykke med det, glæder mig på dine vejne Det bliver
spæææææææææææææændende... og forvent ikke at jeg kommer på besøg eller er
interesseret i at se billeder. Jeg er sygelig svag overfor
perserkillinger...
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 20-04-04 21:37

Nina, Tender Tribes wrote:
> Ja ja, kender godt typen. Så snart du har fået svar på det første
> spørgsmål, vil du have svar på de næste ... hvor mange, farver, køn
> *G*

hehe, jeg har jo været der før, så nu gætter jeg mig selv frem*G*
så vidt jeg kan kalkulere mig frem til med farver, kan vi få hankillinger i
farverne sort, rød, blå, creme. Hunkillinger: rød, sorttortie, creme ,
blåcreme. Alle med eller uden hvid/sølv.

> Du må vente lige som alle andre *G*

i know...... ikke andet for....

> [...]
> spæææææææææææææændende... og forvent ikke at jeg kommer på besøg
> eller er interesseret i at se billeder. Jeg er sygelig svag overfor

hehe, tro mig, du slipper IKKE*GGGG* jeg skal nok gøre opmærksom på dem alle
steder jeg kan slippe afsted med det*G*
for det bliver jo sæfølig de dejligste perserkillinger ever.....

Fra : Helle

Dato : 18-04-04 22:23

> [...]
>
> så... hjælp mig..... er jeg bare så opsat på at hun skal have killinger at
> jeg ser syner, eller kan der være miniboller i ovnen?

Iih hvor er det altså spændende! Held og lykke med det, Sabina (og Linda)
*s*

Mvh Helle

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 18-04-04 23:23

On 2004-04-18 14:45:07 +0200, "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> said:

> nu KAN jeg ikke holde det hemmeligt mere......
> for nogle uger tilbage var linda jo til parring.... og efter alt at dømme
> skulle der denne gang have været bid.....

Jeg skal slet ikke gøre mig klog her
Bare ønske held og lykke og krydse fingre. Det her har du ventet på længe
--
Knus fra Ann R

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-04-04 08:58

Ann Rudbeck wrote:

> Jeg skal slet ikke gøre mig klog her
> Bare ønske held og lykke og krydse fingre. Det her har du ventet på
> længe

tak ;) og ja jeg har.... jeg holder jer sæfølig opdateret undervejs ;)

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-04-04 11:08

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> tak ;) og ja jeg har.... jeg holder jer sæfølig opdateret undervejs ;)

> [...]
Hej Sabine
Man regner normalt fra den første parring, men hvis man er i tvivl om
parringen er lykkes kan man godt regne et par dage mere.
Held og lykke!
Hilsen Vibeke

---