Killingebilleder
Fra : Louise Viborg

Dato : 14-04-04 18:26

Jeg vil bare lige nævne, at der er kommet nye billeder af vores
dejlige killinger på hjemmesiden De er nu 1 uge gamle og trives
super godt

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-04-04 18:33

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Jeg vil bare lige nævne, at der er kommet nye billeder af vores
> dejlige killinger på hjemmesiden De er nu 1 uge gamle og trives
> super godt

Det ser jo lovende ud...
Der skal nu nok blive gang i hende den sidste, stakkels jer og endnu
mere stakkels slaver... *GGG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-04 17:17

On 14 Apr 2004 19:33:00 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

>Det ser jo lovende ud...
>Der skal nu nok blive gang i hende den sidste, stakkels jer og endnu
>mere stakkels slaver... *GGG*

Ja, prøv bare at se her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=408
Jeg får hende sgu da aldrig solgt når hun hele tiden rækker tunge af
dem *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-04-04 20:23

> [...]

> Ja, prøv bare at se her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=408
> Jeg får hende sgu da aldrig solgt når hun hele tiden rækker tunge af

Årh det skal nu nok nå at ændre sig når hun når fedtmule alderen,
eller senere måske...

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-04 20:35

On 15 Apr 2004 21:23:16 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

>Årh det skal nu nok nå at ændre sig når hun når fedtmule alderen,
>eller senere måske...

....og hvad er fedtmulealderen lige??

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-04-04 22:56

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> ...og hvad er fedtmulealderen lige??

Jeg har ofte lagt mærke til a specielt NFO mivere på et tidspunkt
ligner fedtmuler - altså at kæben er vokset foran hovedet så
mulepartiet bliver langt, Birgitte fra TT har vist nogle billeder (så
hut jeg visker) som illustrerer det fænomem..

Fra : Leyna

Dato : 15-04-04 21:50

wrote:

>Årh det skal nu nok nå at ændre sig når hun når fedtmule alderen,
>eller senere måske...

Fedtmulealderen? Den er ny for mig. Er det noget du gider uddybe?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-04-04 22:47

On 2004-04-15 18:16:56 +0200, Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> said:

> Ja, prøv bare at se her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=408
> Jeg får hende sgu da aldrig solgt når hun hele tiden rækker tunge af
> dem *G*

Årh, hun er da dejlig
Og, jo det kan lykkes, nogen kan faktisk forelske sig i sådan én *g* Se
bare her, Ditte som 3 uger gammel:
http://siamis.com/Kattene/Resources/miniditteb.gif

--
Knus fra Ann R

Fra : Birgitte Stenskjær

Dato : 15-04-04 04:16

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil bare lige nævne, at der er kommet nye billeder af vores
> dejlige killinger på hjemmesiden De er nu 1 uge gamle og trives
> [...]

Hej Louise
Et stort tillykke med de kære små, de ser rigtig fine ud.
Dejligt at høre, at Bluebell er en god mor, som passer sine killinger til
ug.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-04 17:17

On Thu, 15 Apr 2004 05:16:25 +0200, "Birgitte Stenskjær"
<NOSPAMbirgitte@truetrust.dk> wrote:

> [...]
>Et stort tillykke med de kære små, de ser rigtig fine ud.
>Dejligt at høre, at Bluebell er en god mor, som passer sine killinger til

Tak, Birgitte!

Fra : jobe

Dato : 15-04-04 19:32

altså louise havde jeg ikke de to katte jeg i følge lejekontrakten må have,
og stod jeg med 3000kr på hånden jeg ikke lige viste hvad skulle bruges til
så købte jeg babe hold da op hvor er hun lækker jeg er fuldstændig syg med
den kat og det er kun ud fra billederne. hold da op hvor er hun dejlig.

giv hende et kæmpe knus fra en katteelsker der desværre ikke har hverken
muglighed eller økonomi på nuværende tidspunkt til at ta hende og elske
hende.

Hilsen bettina (en stor beundrer af dig og dine dyr.)

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-04 19:58

On Thu, 15 Apr 2004 20:31:42 +0200, "jobe" <j.moeller@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>den kat og det er kun ud fra billederne. hold da op hvor er hun dejlig.

Tusind tak Betina Hun er også mors lille prinsesse Hun render
miavende efter mig konstant og hele tiden. Det eneste tidspunkt jeg
kan "blive fri" for hende, er når jeg ikke er hjemme *G*
Puuha det bliver hårdt når hun engang flytter

Jeg skal også se at have sat nogle nye billeder ind. Hun er jo blevet
lidt større og har fået en fin pels nu

>giv hende et kæmpe knus fra en katteelsker der desværre ikke har hverken
>muglighed eller økonomi på nuværende tidspunkt til at ta hende og elske
>hende.

Det kan du tro jeg vil

>Hilsen bettina (en stor beundrer af dig og dine dyr.)

Iiihhh tak Nu rødmer jeg jo helt...thihi

Fra : Leyna

Dato : 15-04-04 21:49

On Thu, 15 Apr 2004 20:57:53 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Iiihhh tak Nu rødmer jeg jo helt...thihi

Hehe... Jamen så kan jeg da fortælle dig at jeg ærgrede mig gul og
grøn over at Baluka var væk så hurtigt. Ham ville jeg nemlig gerne ha'
adopteret.

Men dine katte er godt nok også smukke, og selvom vi har masser af
plads, og sådan en langhåret burde være med i flokken her, så skal vi
altså ikke ha' flere. Men man ka' jo altid drømme...

Fra : jobe

Dato : 16-04-04 07:55

jeg er inde på den side flere gange om ugen bare lige for at se om der
skulle stå solgt ved hende.
jeg kan godt forstå det bliver hårdt når hun skal væk fra dig.
man kommer virkelig til at elske de små pusser selv om det egentlig ikke var
meningen. jeg skulle slet ikke have haft de to jeg har men jeg kunne ikke
tage fra dem da jeg så dem med hjem det skulle de.

ja du må meget gerne sætte nye billeder ind af hende.
det vil jeg da se frem til.

spin og nus herfra

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-04-04 09:39

On Fri, 16 Apr 2004 08:54:42 +0200, "jobe" <j.moeller@oncable.dk>
wrote:

>ja du må meget gerne sætte nye billeder ind af hende.
>det vil jeg da se frem til.

Så kom der billede af Babe Det er godt nok ikke særlig godt, men
det fungere da midlertidigt *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-04-04 09:42

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Så kom der billede af Babe Det er godt nok ikke særlig godt, men
> det fungere da midlertidigt *G*
Det er da nydeligt, lidt uskrapt måske men nydelig misser

Så lige også at Key Word har fødsdag, ønsk ham tillykke fra os
Han er godt nok blevet noget større siden jeg så ham første gang *SS*

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-04-04 10:03

On 17 Apr 2004 10:42:28 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

>Det er da nydeligt, lidt uskrapt måske men nydelig misser

Ja, du kan give min kære mand æren for det billede *G*

>Så lige også at Key Word har fødsdag, ønsk ham tillykke fra os
>Han er godt nok blevet noget større siden jeg så ham første gang *SS*

Det skal jeg da gøre

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-04 14:39

On Thu, 15 Apr 2004 22:49:02 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Hehe... Jamen så kan jeg da fortælle dig at jeg ærgrede mig gul og
>grøn over at Baluka var væk så hurtigt. Ham ville jeg nemlig gerne ha'
>adopteret.

Åååhhh du skal være velkommen til at aflaste os lidt *G* Ej, men helt
ærligt, så skulle Baluka have været solgt til et sted med endnu en
hund. Det ville han helt klart have haft det bedst med.

Fra : Leyna

Dato : 16-04-04 14:54

On Fri, 16 Apr 2004 15:38:35 +0200, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Åååhhh du skal være velkommen til at aflaste os lidt *G* Ej, men helt
>ærligt, så skulle Baluka have været solgt til et sted med endnu en
>hund. Det ville han helt klart have haft det bedst med.

Han skulle ha' været Vaks' kammerat.
http://www.leyna.dk/hunde/1.html

Men jeg tror nu at Baluka har fundet sig et glimrende hjem hos dig og
dine katte ser jo lidt større og mere robuste ud end mine, såeh...

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-04-04 16:31

On Fri, 16 Apr 2004 15:53:53 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Han skulle ha' været Vaks' kammerat.
>http://www.leyna.dk/hunde/1.html
>
>Men jeg tror nu at Baluka har fundet sig et glimrende hjem hos dig og
>dine katte ser jo lidt større og mere robuste ud end mine, såeh...

Han klager ihver fald ikke så tit Desværre har han kun en
legekammarat her i byen, nemlig hans kæreste, Mille De andre
hanhunde herhjemme kan ikke lide andre hanhunde
Og jo, han er meget sød ved kattene og også når vi har små killinger

Fra : jobe

Dato : 17-04-04 12:17

ej hun blir jo mere og mere lækker jo større hun blir. hvor er hun dejlig.
jeg ser gerne flere billeder af tøsen.

knus herfra

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-04-04 13:34

On Sat, 17 Apr 2004 13:16:30 +0200, "jobe" <j.moeller@oncable.dk>
wrote:

>ej hun blir jo mere og mere lækker jo større hun blir. hvor er hun dejlig.
>jeg ser gerne flere billeder af tøsen.
>
>knus herfra

Tusind tak Både på mine og Babe's vejne
Jeg skal se om prinsessen vil posere til lidt flere billeder så du kan
se hende ordentligt

Fra : Louise Viborg

Dato : 18-04-04 16:12

wrote:

>ej hun blir jo mere og mere lækker jo større hun blir. hvor er hun dejlig.
>jeg ser gerne flere billeder af tøsen.
>
>knus herfra

Jamen så vil jeg da gerne, til ære for dig, "præsentere" det første
billede af Babe hvor hun står op *G* Hun plejer altid at komme
rendende hen for at nusse når jeg tager billeder af hende mens hun
står *G*
Og så har jeg lige taget nogle billeder af C-kulet idag hvor de er 11
dage gamle. De er lige så småt begyndt at rejse sig op på benene idag,
så BlueBell har frygtelig travlt med at holde sammen på dem i
fødekassen *G*

Fra : jobe

Dato : 19-04-04 09:48

ÅHHH hvor er hun kær.
Men det er dine nye små killinger godt nok oz.
Hvem der bare havde plads til mange flere katte.

hilsen bettina

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-04-04 19:30

Nu kan jeg da fortælle at der kommer en sød familie fra Sjalland og
kigger på Babe d. 2/5 Ved ikke om jeg skal le eller græde, for det
bliver fandme sørgeligt hvis de vil have hende *snøft* men jeg håber
det selvfølgelig

Fra : jobe

Dato : 21-04-04 08:36

ja det blir da hårdt. men det blir nok oz dejligt at der kommer en god
familie som måske vil have guldklumpen med hjem