kattestrid
Fra : anja rasmussen

Dato : 14-04-04 12:44

Lige et par links, som jeg synes, jeg ville dele med andre....

http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=464256

http://www.fyensstiftstidende.dk/index.php?bfv_pageid=160&bfv_articleid=464082

Endnu en grund mine katte er indekatte

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Stine Hilskov

Dato : 14-04-04 17:42

Jeg kan ikke se artikel nr. 2?

Men han er da en idiot, når han ligefrem kører kattene væk!!

Han kunne vel tale pænt med ejeren?

En god grund til at holde sin kat inde i haven.

Hilsen Stine

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 14-04-04 18:57

anja rasmussen skrev:

> Endnu en grund mine katte er indekatte

Indimellem dukker der disse forfærdelige historier op, jeg har set dem en
del gange på Usenet. Ligesom der dukker historier op om pædofile
spejderledere og buschauffører, der falder i søvn bag rattet. Men disse
historier behøver ikke nødvendigvis betyde, at man skal holde sine børn væk
fra foreningslivet eller nægte dem køre med skolebussen med de andre børn.
Livet er ikke ufarligt, heller ikke for katte. Der findes også positive
historier, som fx den om min gamle kat, der gik ind og ud i 17 år uden at
møde sindssyge katteejere. Måske skulle man forsøge at tale med sine naboer.

Vh

Morten