telf.nr. til kattens værn ?
Fra : Doris

Dato : 14-04-04 10:58

Er der nogen der ligger inde med telf.nr. på kattens værn på Sjælland. På
forhånd tak.
V.H. Doris.

Fra : Jytte

Dato : 14-04-04 10:48

Doris wrote:
> Er der nogen der ligger inde med telf.nr. på kattens værn på
> Sjælland. På forhånd tak.
> V.H. Doris.

38881200

Hilsen
Jytte

Fra : Doris

Dato : 14-04-04 11:13

Takker for hurtig svar Jytte.
Doris.

Fra : Brian A.

Dato : 14-04-04 13:49

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for hurtig svar Jytte.

Ja det :) hun svarede før du spurgte :) I hvert fald i min Outlook Express.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 14-04-04 15:49

Brian A. skrev:

> Ja det :) hun svarede før du spurgte :) I hvert fald i min Outlook
> Express.

Også i min. Jyttes ur skal nok trækkes op.

Vh

Morten

Fra : Jytte

Dato : 14-04-04 17:04

Morten Højgaard Roth wrote:

> Også i min. Jyttes ur skal nok trækkes op.
>
> Vh
>
> Morten

Hvordan trækker jeg uret op, det er godt nok bagefter?

Hilsen
Jytte

Fra : Stine Hilskov

Dato : 14-04-04 17:44

Dobbeltklik på uret i nederste højre hjørne af dit skrivebord.
Stil så uret.

Hilsen Stine

Fra : Jytte

Dato : 15-04-04 06:34

Stine Hilskov wrote:
> Dobbeltklik på uret i nederste højre hjørne af dit skrivebord.
> Stil så uret.
>
> Hilsen Stine

Hej Stine.

Det kan jeg ikke. Knappen til uret er ikke aktiv. Jeg kan ændre dato men
ikke klokkeslet.
Jeg ved ikke hvad der er galt.

Hilsen
Jytte

Fra : Stine Hilskov

Dato : 15-04-04 20:29

Så har jeg ikke flere gode forslag. Desværre.

Hilsen Stine

Fra : Katja

Dato : 16-04-04 11:39

> Hej Stine.
>
> Det kan jeg ikke. Knappen til uret er ikke aktiv. Jeg kan ændre dato men
> [...]

I dato/urets egenskaber er der 3 felter øverst.
Vælg den der hedder internettid.
sæt flueben i "synkroniser automatisk med en tidsserver på internettet"
vælg en server, hos mig er det "time.windows.com"
Tryk på "opdater nu" og uret skulle gerne stille sig efter den valgte
server.

Fra : Lyrik

Dato : 17-04-04 17:19

> Hej Stine.
>
> Det kan jeg ikke. Knappen til uret er ikke aktiv. Jeg kan ændre dato men
> ikke klokkeslet.
> Jeg ved ikke hvad der er galt.
++++++++++++++++++++++++++++++
Prøv at skrive tidspunktet i boksen under uret til venstre for den "døde"
knap.

Hilsen
Jens

Fra : Jytte

Dato : 18-04-04 07:05

Lyrik wrote:

> Prøv at skrive tidspunktet i boksen under uret til venstre for den
> "døde" knap.
>
> Hilsen
> Jens

Hej Jens.