Kattelegetøj i farver?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-04-04 05:19

Jeg tror helt sikkert, Svedsken er ligeglad med farverne ... men jeg skal
altså bruge en stor håndfuld tøjmus i kattelegetøjsstørrelse i alle
regnbuens farver. Er der tilfældigvis nogen, der har set sådan nogle et
eller andet sted?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-04-04 11:16

On 2004-04-14 06:19:09 +0200, "Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> said:

> [...]
> altså bruge en stor håndfuld tøjmus i kattelegetøjsstørrelse i alle
> regnbuens farver. Er der tilfældigvis nogen, der har set sådan nogle et

Hej Dikte

Jeg ved jo ikke om de har dem mere - men da vi var på dyrehospital med
Donna for et par måneder siden (København - Poppelstykket) havde de i
hvertfald pelsmus i - om ikke alle regnbuens - så nogle ret vanvittige
farver
--
Knus fra Ann R

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-04-04 12:38

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

>... da vi var på dyrehospital med
> Donna for et par måneder siden (København - Poppelstykket) havde de i
> hvertfald pelsmus i - om ikke alle regnbuens - så nogle ret vanvittige
> farver

Var de til salg eller indlagt som patienter
.... ku ik dy mig...

Venlig hilsen Dikte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-04-04 13:13

On 2004-04-14 13:38:18 +0200, "Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> said:

> Var de til salg eller indlagt som patienter
> ... ku ik dy mig...
>
> Venlig hilsen Dikte

Hvis de var patienter, var de ikke god reklame for stedet.. der var
ikke meget liv i dem..
--
Knus fra Ann R

Fra : zasha

Dato : 14-04-04 19:28

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> altså bruge en stor håndfuld tøjmus i kattelegetøjsstørrelse i alle
> regnbuens farver. Er der tilfældigvis nogen, der har set sådan nogle et

Hej Dikte med den trinde Svedske-kat-med-fløjlsvom-og-Puma-tendenser ;)

Hvor store mus taler vi om? Har set nogle men de er nogle værre mus-linger
på ca. 2 cm...

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636
http://chocolade.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 14-04-04 19:49

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Dikte med den trinde Svedske-kat-med-fløjlsvom-og-Puma-tendenser ;)
>
> Hvor store mus taler vi om? Har set nogle men de er nogle værre mus-linger
> på ca. 2 cm...

Jeg skal bruge nogle SMÅ tøjmus i kulørte farver. De 2 cm kan såmænd passe
meget godt, så vidt jeg husker.
Det er ikke tanken, at Svedsken-åh-de-sulter-mig skal lege med dem eller
spise dem som kosttilskud. De skal såmænd bare bruges til bordpynt til
konfirmationen. Thomas blev nemlig kaldt for tøjmusen, da han var lille...

Venlig hilsen Dikte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-04-04 20:13

"Benedikte Brisson" <dikte@nini.invalid> writes:

> Det er ikke tanken, at Svedsken-åh-de-sulter-mig skal lege med dem eller
> spise dem som kosttilskud. De skal såmænd bare bruges til bordpynt til
> konfirmationen. Thomas blev nemlig kaldt for tøjmusen, da han var lille...

Hvorfor har jeg så lige et billede af Svedsken ivrigt legende på
bordet mellem mad og gæster *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-04-04 20:37

> [...]
> spise dem som kosttilskud. De skal såmænd bare bruges til bordpynt til
> konfirmationen. Thomas blev nemlig kaldt for tøjmusen, da han var

Er det sådan nogle her du skal bruge?
http://www.tendertribes.dk/billeder/mus.jpg

Jeg plejer at kalde det for tremme-musse-mishandling, når jeg ser dem hos
dyrehandleren ... skynder mig at købe dem, storme hjem og slippe dem fri
Jeg har med held fået dem hos den her dyrehandler nogle gange.
Dus Med Dyrene Kastrup
Englandsvej 368
2770 Kastrup
Tlf.: 32 50 31 04
Ellers kan du jo gå efter om du kan finde forhandleren af det mærke.
God konfirmation
Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 15-04-04 17:36

"Nina, Tender Tribes" <mailNOSPAM@tendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> ;)

> [...]

YES!!! Tak for linket, jeg tager på udflugt til butikken i morgen den dag...

Venlig hilsen Dikte

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-04-04 15:00

> YES!!! Tak for linket, jeg tager på udflugt til butikken i morgen den
dag...

> Venlig hilsen Dikte

Ellers kan du da få dem på nettet. Jeg har set dem et par steder, men
måske lidt dyrt at få dem tilsendt.
God udflugt

Nina