Knurhår
Fra : Christian

Dato : 12-04-04 20:45

Som jeg også spurgte om i "Udstilling igen" så har vores ene killing
(Burmeser) ikke så mange knurhår som er
lange !! kun 3 !! resten er korte eller bukket.

Er der noget galt eller er det hans bror som spiser dem ?
Vi har hørt fra opdrætteren at moren bed dem af fordi det var hendes
ynglings, men er det så broderen som har overtaget arbejdet ?

Venlig hilsen
Christian

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 12-04-04 22:54

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> writes:

> Er der noget galt eller er det hans bror som spiser dem ?
> Vi har hørt fra opdrætteren at moren bed dem af fordi det var hendes
> ynglings, men er det så broderen som har overtaget arbejdet ?

Det kan være broderen som gnasker dem af, der er noget med at
førerkatten gerne gør det ved underkatten...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Christian

Dato : 13-04-04 14:43

Okay

Kan man gøre noget ved det ? for den er kun den med manglende knurhår som
kan udstilles, da den anden har en "knub" på spidsen af halen.

Christian

Fra : Ida

Dato : 13-04-04 16:13

--

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Okay
>
> Kan man gøre noget ved det ? for den er kun den med manglende knurhår som
> kan udstilles, da den anden har en "knub" på spidsen af halen.
>
> Christian

Hej Christian *s*

Du kan intet gøre end at vente på, at de vokser ud igen
Dommerne på udstillingerne har set masser af killinger uden knurhår før og
jeg har aldrig oplevet, at det har talt hverken fra eller til
- havde en mine killingekøbere med på udstilling, der havde en hunkilling
med, med ét knurhår, der tilmed var halvknækket.. dommeren stirrede
indgående på knurhåret, tog fat, hev det af og afleverede katten tilbage
uden et ord og skuffede var vi, lige indtil vi fik beskeden, at killingen
var både BIV og NOM

Ida
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Christian

Dato : 13-04-04 21:35

Okay så håber vi det går lige så godt med vores mis *SS*

Er det mon noget den anden stopper med at bide af ?

Christian