Fund af killinger i park ..
Fra : Ghita

Dato : 09-04-04 16:20

Jeg er temmelig rystet.
Min søn og en ven har i dag fundet 3 bette killinger uden øjne i
Enghaveparken i Kbh.
De var plantet i en lille papkasse !
Jeg var på job og har derfor ikke selv set dem men fik fat i falck som
afhentede dem inden jeg kom hjem.
Kunne jeg have gjort andet ?
Da jeg er på job her i påskeweekenden og sansynligvis også mandag så jeg
ingen mulighed for at begynde at flaske dem op.

--
God bagjul...
Ghita

---

Fra : Britta Sørensen

Dato : 09-04-04 19:04

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da jeg er på job her i påskeweekenden og sansynligvis også mandag så jeg
> ingen mulighed for at begynde at flaske dem op.

Hej Githa,

jeg synes du gjorde det helt rigtige, når Falck har afhentet dem bliver de
højest sandsynlig kørt på Inges Kattehjem eller en dyrlæge de har
tilknytning til. der bliver der så taget stilling til hvad der så skal ske
med dem.
Hvis de har en fostermor bliver de nok lagt til hende ellers bliver de nok
aflivet. Men det er helt klart også mere humant end det svineri de ubehalige
mennesker har haft gang i !! Jeg er så uforstående overfor sådanne
handlinger

Men igen, det var det helt rigtige du gjorde efter min mening !

De venligste hilsner Britta

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-04 19:10

> [...]
> Da jeg er på job her i påskeweekenden og sansynligvis også mandag så jeg
> ingen mulighed for at begynde at flaske dem op.

Du har gjort det rigtige. Falck har helt sikkert indleveret killingerne til
et internat, hvorefter internatet har fundet en hunkat, der har kunne tage
killingerne til sig. De små har langt større chance for at overleve på den
måde, end ved opflaskning.

Tina