Re: Sjove reklamer
Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 08-04-04 12:38

Fly Christensen skrev:

> Har I ikke nogle links til sjove bilreklamer?

> www.sitecenter.dk/mightyx/nss-folder/swffiler/Evil%20Twin%20Cat.mpg

Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
den lige så morsom

Vh

Morten

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-04-04 13:52

"Morten Højgaard Roth" <mhroth@ruc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de finder
> den lige så morsom

IDIOT!
Sorry men det der, er alt andet end god smag - føj for den lede.
Den film er ikke for folk med sarte sjæle :o/

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 08-04-04 15:13

> Jeg overvejer at poste linket i dk.fritid.dyr.kat - gad vide, om de
finder
> den lige så morsom
>
> Vh
>
> Morten

Usmagelig og dårligt lavet.

Nina

Fra : TøSeN

Dato : 08-04-04 15:55

Undskyld jeg spørger, men hvad er der præcist der sker i filmen? =)

/Josefine

Fra : No Other Name

Dato : 08-04-04 16:42

On Thu, 8 Apr 2004 16:54:59 +0200, "TøSeN" <jokii@hotmail.com> wrote:

>Undskyld jeg spørger, men hvad er der præcist der sker i filmen? =)

En orange kat kommer gående forbi en sort, lidt kort og røvtung men
sporty bil med soltag. Fuglene kvidrer og det hele foregår i et
forstadsmiljø med grønne træer og solen skinner. Katten ser på bilen men
går videre. En lyd høres, af en elmotor *whirr*. Soltaget åbnes.

Katten ser nysgerrigt på bilen, som tilsyneladende er tom, kigger sig
omkring og hopper op på bilens front, videre op på taget. Den stikker
varsomt hovedet ned gennem soltaget, men pludselig høres lyden af
elmotoren igen. Soltaget lukkes hurtigt og sikkert, men støder på en
forhindring, kattens hals. Katten sparker desperat i et forsøg på at
komme fri, men soltaget vinder. Kattens hovede ses droppe ned i bilen,
kattens krop bliver momentvis stiv, men slappes hurtigt og dasker
lemmeløst ned ad taget, ud over siden og rammer sidespejlet i sit fald
mod jorden.

Et øjeblik går mens fuglene vedbliver at kvidre.

Bogstaver toner frem:

FordSportka

The Ka's evil twin

Billedet toner ud i sort og en internetadresse toner frem:

www.the-eviltwin.co.uk

/No Other Name\

Fra : Pia J

Dato : 08-04-04 18:34

Jeg er ret sikker på Ford ikke bryder sig om at blive repræsenteret på den
måde?

:Pia

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 19:07

On Thu, 8 Apr 2004 19:34:29 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Jeg er ret sikker på Ford ikke bryder sig om at blive repræsenteret på den
>måde?

De har faktisk selv bestilt den, men bryd sig alligevel ikke om den.

http://www.bilmagasinet.dk/nyheder/default.asp?mode=1&id=2529

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Puntofisken

Dato : 09-04-04 02:32

Pardon my French - men hvordan FANDEN kan man i ramme alvor bestille sådan
en reklame? FØJ for den lede, det er ski da godt nok til at brække sig over!

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-04-04 19:05

On Thu, 8 Apr 2004 16:13:14 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mailNOSPAM@tendertribes.dk> wrote:

>finder

> Usmagelig og dårligt lavet.

Den er sguda godt lavet. Hele illusionen bevares.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Georg

Dato : 09-04-04 05:52

Ja, jeg må indrømme, at den er lavet ret godt. Jeg syns bare ikke om det jeg
ser. Hvad med at lave et lille klip, hvor en stor og meget sulten kat,
guffer løs af Ford direktionen, for derefter at gylpe det hele op i store
gennemtyggede klumper. Budskabet kunne være "ja, ford folk er usmagelige"

Georg

Fra : Kim V. Hansen

Dato : 09-04-04 11:12

De lavede også en med en due der fløj over for at sætte sig og lave
klatter og ridser på bilen. Men da duen nærmede sig - slog motorhjelmen op
og slog duen ihjel...

Vil du se videoen med fuglen kan du finde den her :

http://dpkgi.free.fr/files/ka.mpeg

Fandt en artikel på nettet omhandlende fords anseelse efter denne video,
og det har tilsyneladende givet dem problemer :

http://www.newsletters.newsweek.msnbc.com/id/4654169/

Lad os nu ikke tage den mere højtideligt end den er - selvom vi alle er
katte
elskere - så må vi også engang imellem kunne tåle lidt "røg"

God Påske

Kim

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 09-04-04 14:00

Kim V. Hansen skrev:

> Lad os nu ikke tage den mere højtideligt end den er - selvom vi alle
> er katte
> elskere - så må vi også engang imellem kunne tåle lidt "røg".

Jeg er helt enig. Det er jo trods alt kun film, og der findes også film,
hvor kvinder bliver voldtaget (fx Dogville) eller hvor mænd får hugget deres
tissemænd af (fx Pelle Erobreren).

God Påske

Morten

Fra : lisbeth steen

Dato : 09-04-04 20:23

> [...]
> hvor kvinder bliver voldtaget (fx Dogville) eller hvor mænd får hugget deres

jeg syn's bestemt stadig den er utrolig dårlig smag......

Med venlig hilsen
lisbeth steen
- Tøm kattebakken ved privat svar