må jeg låne din stamtavle?
Fra : lisbeth steen

Dato : 07-04-04 14:40

hej alle
Inden længe begynder jeg som den danske "linechaser" af persere på
Pawpeds - http://www.pawpeds.com/

Jeg skal arbejde sammen med Alon Bigler fra Big Purr's cattery i Israel
- meget spændende!

i øjeblikket arbejdes der på at få stamtavle-databasen til at køre så
vi kan arbejde online

så hvis nogen af jer ligger inde med stamtavler på persere som jeg må
bruge må i meget gerne sende en kopi til mig. gerne indscannet på mail
Jeg vil også meget gerne have yderligere oplysninger på katten f.eks.
kejsersnit, død p.gr.a ?, kuld, evt. sygdom som er dokumenteret (PKD
el.lign.)

Med venlig hilsen
lisbeth steen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette

Dato : 07-04-04 15:35

Det er en god ide med en stamtavledatabase ! Husk lige IKKE at få kattens
FDLO nummer med ! Har hørt om en kedelig sag på nettet hvor en dame havde
indleveret en kat på et kattehjem og så har fået den udleveret ved at printe
en stamtavle fra nettet ud på katten ! Skidt skidt - jeg tror næsten vores
FD LO numre må svare til et CPR nummer, og dem giver vi jo heller ikke ud
til højre og venstre !

-Mette

Fra : lisbeth steen

Dato : 07-04-04 18:00

> [...]
> FD LO numre må svare til et CPR nummer, og dem giver vi jo heller ikke ud

der bliver IKKE offentliggjort ID-numre af nogen slags
men godt du siger det - for det er da absolut vigtigt at få med!

Fra : lisbeth steen

Dato : 07-04-04 21:25

> [...]
> FD LO numre må svare til et CPR nummer, og dem giver vi jo heller ikke ud

prøver lige at svare en gang til - mit første svar er åbenbart ikke nået
frem....

Godt du siger det Mette - jeg tror det er mig der er en klovn - skulle
have forklaret mig bedre....

der bliver IKKE offentliggjort nogen form for ID-numre på kattene
databasen skal simpelthen bruges som dels information og dels mulighed
for at regne indavlsprocenten ud m.m.

Fra : Sanni

Dato : 07-04-04 14:52

Hvilke farver og hvor mange stamtavler er du interesseret i???

Sanni

Fra : Lotte M

Dato : 09-04-04 11:06

lisbeth steen skrev

> så hvis nogen af jer ligger inde med stamtavler på persere som jeg må
> bruge må i meget gerne sende en kopi til mig. gerne indscannet på mail

Jeg har en afskrift af Dizzys stamtavle liggende her:
http://www.lotte-m.dk/dizzy_stamtavle.shtml - du er velkommen til
at kopiere data.
--
Lotte M