Så fødte BlueBell! :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 14:12

Rimturser's BlueBell fødte her til morgen 5 dejlige killinger De
vejer mellem 78 og 114 gram.

Kl. 8:40: sorttortie makreltabby pige
Kl. 9:03: sorttortie makreltabby pige
Kl. 10:54: sort makreltabby dreng
Kl. 12:06: blåcreme makreltabby pige
Kl. 12:28: blåcreme makreltabby pige

Det er på nuværende tidspunkt svært at fastslå hvilke der er med sølv.
Vi skal selv beholde en af tortie pigerne.

Hun klarede fødslen flot selvom de blev født bagvendt og de to første
gjorde meget ondt på hende Men hun er meget glad og tilfreds og
stolt af sine små
Der kommer billeder på min hjemmeside senere idag.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 07-04-04 14:19

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stolt af sine små
> Der kommer billeder på min hjemmeside senere idag.

Hej Louise.

Et stort TILLYKKE med de små !
Det var da perfekt timet til påskeferien, så I rigtig kan hygge jer sammen.

Men hvem har så egentlig vundet væddemålet ;oD (har jo fulgt lidt med i
gætterierne)?

Held og lykke med dem til dig og den stolte mor .
Jeg glæder mig til at følge dem på din hjemmeside.

Med venlig påskehilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 15:42

On Wed, 7 Apr 2004 15:18:53 +0200, "Helle Frederiksen"
<hfFJERN@dlgnet.dk> wrote:

>Et stort TILLYKKE med de små !
>Det var da perfekt timet til påskeferien, så I rigtig kan hygge jer sammen.

Ja, og så var det endda ikke med vilje Det passede bare sådan med
hendes løbetid *G*

>Men hvem har så egentlig vundet væddemålet ;oD (har jo fulgt lidt med i
>gætterierne)?

Hhhmm....var Nina og jeg ikke enige om 4? 4 eller 6 ihvert fald....og
BlueBell skal jo altid være på tværs, så det blev 5 *G*

>Held og lykke med dem til dig og den stolte mor .
>Jeg glæder mig til at følge dem på din hjemmeside.

Tak

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-04-04 14:33

Heps Louise

Tillykke med mislingerne *S*
Nus til bellen fra os her i Vordingborg *S*

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 15:43

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-04-04 16:08

In article <ggv770tpi9o9h4ijaatal6fd67khtr0751@4ax.com>, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

> Hun klarede fødslen flot selvom de blev født bagvendt og de to første
> gjorde meget ondt på hende Men hun er meget glad og tilfreds og
> stolt af sine små

Nårh, stakkels mormis, det lyder som en hård omgang. Forhåbentlig er
hun blevet forkælet med lidt godt
Til lykke til jer alle med påskebørnene

--
Knus fra Ann R

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 16:17

On Wed, 07 Apr 2004 17:08:00 +0200, Ann Rudbeck
<webmaster@fjernsiamis.com> wrote:

>Nårh, stakkels mormis, det lyder som en hård omgang. Forhåbentlig er
>hun blevet forkælet med lidt godt
>Til lykke til jer alle med påskebørnene

Ja, det var ikke sjovt at overvære og slet ikke sjovt for hende, men
de smuttede hurtigt ud, så det var forholdsvis kort smerte heldigvis!

Mvh. Louise

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 19:48

Så er der kommet billeder på min hjemmeside

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Killinger til salg!

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-04-04 21:23

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Så er der kommet billeder på min hjemmeside

Så kan jeg lige snige et tillykke med miverne ind her *GG*
Sådan en håndfuld små kan da fint overskygge, at i ikke kunne komme til
udstilling i Hedensted.. ;-D

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-04-04 22:02

On 07 Apr 2004 22:23:25 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

>Så kan jeg lige snige et tillykke med miverne ind her *GG*
>Sådan en håndfuld små kan da fint overskygge, at i ikke kunne komme til
>udstilling i Hedensted.. ;-D

Det kan du tro Og tak

Fra : dpl

Dato : 08-04-04 10:29

Hej Louise
Det er jo nogle bedårende små rejer *smil*
Jeg håber mor og børn fortsat alle har det godt?

Kiggede lidt rundt på hjemmesiden og så Jeres løbegård. Vi overvejer en
grundig udbygning, men jeg er usikker med overdækningen. Den vi har nu
er overdækket med tag/tråd, men det ville jo være lettere med de
L-vinkler for oven. Er de aldrig sluppet ud den vej? Jeg kan ellers
levende forestille mig mine houdini-kastrater (Dvaske og Co.) gå armgang
under den og smutte ud...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-04-04 10:44

On Thu, 08 Apr 2004 11:29:17 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

>Hej Louise
>Det er jo nogle bedårende små rejer *smil*

Rejer!!? Må jeg da lige være fri!!! *G*

>Jeg håber mor og børn fortsat alle har det godt?

Jo de har det rigtig godt alle sammen

> [...]
>L-vinkler for oven. Er de aldrig sluppet ud den vej? Jeg kan ellers
>levende forestille mig mine houdini-kastrater (Dvaske og Co.) gå armgang

BlueBell er også noget af en klatreabe og det er faktisk lykkedes
hende at komme op og gå på stolperne for oven. Men hun ahr ikke gjort
det siden. Vi har set hende prøve, men hun kan ikke gøre kunsten efter
igen *G* Nettet som er indover løbegården ligger løst, så det er de
færreste katte der vil bryde sig om at gå armgang i det
Så bare se at komme igang Og når I nu er igang, kunne I så ikke
komme herover og bygge en hankattegård?

Fra : dpl

Dato : 08-04-04 13:40

Louise Viborg wrote:
> [...]
> færreste katte der vil bryde sig om at gå armgang i det
> Så bare se at komme igang Og når I nu er igang, kunne I så ikke

Ok, måske det må komme an på en prøve. Bare vi får bygget, så det kan
overdækkes hvis nødvendigt.

Hvis vi havde tid og penge, så var vi allerede i gang, det er sikkert.
Men heldigvis har vi jo en slags gård allerede, den er bare mørk og
kedelig. Ikke desto mindre bruger de den meget flittigt, især når de
ikke gider bæres rundt og savles på af skt. bernharden.

Oy ja, hankattegård. Jeg vil jo gerne have to kuld fra vores
sibirer-hankat inden kan evt. kastreres, så det kan også blive aktuelt
her. Men jeg bryder mig slet ikke om ideen, når han nu er vant til at
være den ultimative putte-på-skødet-hele-tiden-kat.

Hilsen Dorthe, og sibierne, der slænger sig på sofaen begge to.
http://www.vildkat.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-04-04 14:19

On Thu, 08 Apr 2004 14:40:23 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>her. Men jeg bryder mig slet ikke om ideen, når han nu er vant til at
>være den ultimative putte-på-skødet-hele-tiden-kat.

Hej Dorthe!
Nej jeg bryder mig bestemt heller ikke om tanken, men vi har hele
tiden vidst at vi nok blev nødt til det på et tidspunkt. Vores hankat
strinter så vi dårligt kan være her, og ovenikøbet også på vores
bankpapirer og Jakobs bærbare computer.....ups! *G* Så vi har ingen
anden mulighed. Han vil dog få selskab af vores kastrat.

Fra : dpl

Dato : 08-04-04 16:31

Louise Viborg wrote:

> [...]
> bankpapirer og Jakobs bærbare computer.....ups! *G* Så vi har ingen
> anden mulighed. Han vil dog få selskab af vores kastrat.

Øv ja, det kan jeg godt se er træls. Så langt er Viktor heldigvis ikke
kommet endnu. Skulle det blive nødvendigt, har vi jo også en lang række
kastrater, som kan lege og holde ham med selskab udenfor.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Ida

Dato : 08-04-04 00:00

--

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Rimturser's BlueBell fødte her til morgen 5 dejlige killinger De
> [...]

Stort tillykke med de små Louise - og sikke mange smukke tortier

Nus til BlueBell

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Elwarth

Dato : 08-04-04 15:30

> Rimturser's BlueBell fødte her til morgen 5 dejlige killinger De
> vejer mellem 78 og 114 gram.

Hej Louise

Stort til lykke med de små guldklumper

Venligst