Min dejlige Kat
Fra : Georg

Dato : 07-04-04 02:37

Efter at have læst om flere tilfælde af mishandling af Katte, får Simba
ekstra meget omsorg. Når han ligger i hans stol, nusser jeg ham under
poterne og kysser ham på hovedet, klør ham under hagen og på kinderne. Når
jeg er gået i seng, og Simba efter nogle timer vågner og hopper op i sengen
står han og "ælter" dynen mens han spinder højt. Så blir han nusset og
kløet. og inden længe lægger han sig tilrette på mit bryst oven på dynen.
Han er stadig træt, og hans spinden aftager langsomt, for tilsidst inden han
falder i søvn, at munde ud i nogle små grynt. Han er simpelthen bare så
dejlig. Sådan skulle mange flere katte ha det....

Georg

Fra : fam. Ager

Dato : 07-04-04 06:26

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> falder i søvn, at munde ud i nogle små grynt. Han er simpelthen bare så
> dejlig. Sådan skulle mange flere katte ha det....

Vi kan kun være rørende enige....
marie

Fra : zasha

Dato : 07-04-04 06:31

> [...]
> falder i søvn, at munde ud i nogle små grynt. Han er simpelthen bare så
> dejlig. Sådan skulle mange flere katte ha det....

Hej Georg :)

*smil* det lyder fuldstændigt som en beskrivelse af Mulle-bassen og jeg vil
tilslutte mig din konklusion, at sådan skulle mange flere (alle) katte have
det :)

Ha' en dejlig dag :)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

PS: Miver kan også godt være en kæle-gøj, men hun er jo en vaskeægte "mokke"
så...det er ikke altid det passer hende at blive nusset og kælet *smil*

http://chocolade.dk
og
http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 07-04-04 07:18

In article <40735b17$0$262$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Georg <linesnuden@hotmail.com> wrote:
> [...]
>falder i søvn, at munde ud i nogle små grynt. Han er simpelthen bare så
>dejlig. Sådan skulle mange flere katte ha det....

En sån fin beskrivning av en kelen katt Blev helt varm inuti. Tack

h. Kristina (som själv har sovit med Twister på magen i natt igen -
extra glad för att han fanns där, med tanke på dagens program:-/)

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Lotte M

Dato : 07-04-04 13:10

Georg skrev

> Efter at have læst om flere tilfælde af mishandling af Katte, får
> Simba ekstra meget omsorg.

For ikke så længe siden var der en tv-udsendelse fra et internat,
hvor de fik nogle perserkillinger ind. Killingerne var totalt filtede
i pelsen, det var så slemt, at de havde tydelige smerter og de
kunne ikke bevæge sig meget.

Normalt skal der meget til at påvirke mig, meeeen synes af de
små pus - det fik gang i tåreproduktionen og Dizzy fik en ekstra
nusse-rede-tur.

--
Lotte M

Profil: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=397
Hjemmeside: http://www.lotte-m.dk

Fra : TøSeN

Dato : 07-04-04 14:20

Jah, det så jeg godt - :'(
Deres afklippede pels var som et fåre-ulds-tæppe =(

/Josefine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-04-04 16:12

In article <40740004$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, TøSeN
<jokii@hotmail.com> wrote:

> Jah, det så jeg godt - :'(
> Deres afklippede pels var som et fåre-ulds-tæppe =(

Ja og de virkede bare _så_ glade for at kunne bevæge sig igen
bagefter... jo dem husker jeg også tydeligt

--
Knus fra Ann R

Fra : TøSeN

Dato : 07-04-04 18:27

Ja, og det værste er at de fleste slipper med bøder eller advarsler ..

/Josefine

Fra : Kate

Dato : 18-04-04 22:45

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> Ja og de virkede bare _så_ glade for at kunne bevæge sig igen
> bagefter... jo dem husker jeg også tydeligt

Ja, det så ynkelige ud da de var klippede, men billederne af den ene i
favnen på sin nye ejer et år senere, tror jeg det var, viste tydeligt
at det nytter at hjælpe. Joe, jeg så også udsendelsen, der var så
dejligt livsbekræftende.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Mathilde

Dato : 07-04-04 19:50

Jeg sådet også - det er utroligt at den ejer ikke har gjort noget...
Det er ondt.
Vores 2 langhårede skovbasser bliver sure bare de har en lille knude - så
det der - av av av... Stakkels puttemisser.

:/Mathilde
httt://tilde.aragon.dk