Hjælp min kat ødelægger min lædersofa
Fra : Søren Christensen

Dato : 06-04-04 20:51

Hej

Min kat har det med at blæse rundt i min nye lædersofa.
Og hun ridser den temmeligt voldsomt med sine kløer. Hun laver ligefrem dybe
mærker.
Hva f.... kan jeg egnetlig gøre??

Venligst

Fra : Helle

Dato : 06-04-04 21:07

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
>
> Min kat har det med at blæse rundt i min nye lædersofa.
> Og hun ridser den temmeligt voldsomt med sine kløer. Hun laver ligefrem

Kommer din kat ud? hvis ikke, har den så klatretræ og kradsemuligheder
indenfor? det er meget vigtigt!!

Mvh Helle

Fra : Jonas

Dato : 06-04-04 21:10

Hej Søren..

Jeg har samme problem som dig...
Derfor har jeg lært at købe gode/pæne brugte møbler til billige penge.....så
gir det mig knap så mange ærgelser, og der er råd til at skifte
møblerne ud lidt hyppigere.
Det betyder ikke, at kattene får lov til at flå i mine møbler imens jeg ser
på....for det gør de ikke..
Jeg gider bare ikke spilde min tid på at ærgre mig over møblerne og kattenes
behandling af disse

Venligst

Jonas

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40730a27$0$482$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Lyrik

Dato : 06-04-04 21:13

> [...]
>
> Min kat har det med at blæse rundt i min nye lædersofa.
> Og hun ridser den temmeligt voldsomt med sine kløer. Hun laver ligefrem
++++++++++++++++++++++++++++++
Klap hårdt i hænderne og råb :"Fy"!! Og giv den så et kradsebrædt.
Er den en hårdnakket misdæder, kan man købe sig en vandpistol og give den
et velrettet skud når den forsynder sig. Men inden damerne henretter mig, må
jeg tilføje-så hårdnakket en misdæder at den normalt ville stå til 3
måneders fængsel!))

Jeg kommer til at tænke på en sjov historie. En bekendt, som er en ung
mand på krykker fordi han har haft en arbejdsskade, har 2 fine misser, en
siameser og en burmeser.
En nabokat terroriserede hans enemærker idet den gik op og knejsende indtog
en plads på hans nye allerkæreste bil og samtidig ignorerede hans egne
kattes domæne!

Jeg glemmer det aldrig- han flåede en (komplet ufarlig splatterpistol)
frem fra et skab, humpede afsted på krykker vildt ophidset med pistolen
dramatisk løftet, flåede entredøren op med badekåben flagrende til alle
sider.
Derpå råbte han med en tone der var en Clint Eastwood værdig:" Du er selv
ude om det Martin"!(Katten hed Martin)-derpå affyrede han et skud lige i
pelsen på den!(komplet ufarligt)
Martin fortrak fra stedet!

Hilsen
Jens

Fra : Tommy N Hansen

Dato : 06-04-04 23:08

"Men inden damerne henretter mig"
+
"Derpå råbte han med en tone der var en Clint Eastwood værdig:" Du er selv
> ude om det Martin"!(Katten hed Martin)-derpå affyrede han et skud lige i
> pelsen på den!(komplet ufarligt)"

Uha, uha, Lyrik, forlad hellere byen, for damerne her i gruppen har(næsten)
ingen humor.... heller ikke selvom det er komplet ufarligt ....

Fra : zasha

Dato : 07-04-04 00:05

<klip> Uha, uha, Lyrik, forlad hellere byen, for damerne her i gruppen
har(næsten)
> ingen humor.... heller ikke selvom det er komplet ufarligt ....
</klip>

Vissevasse Tommy, vi (eller...jeg ihvertfald) har da masser af humor, måske
bare af en anden kaliber (fik du dén!?*G*) end jeres ;)
Personligt syntes jeg det var en god fortælling, som jeg lige kunne se for
mig *smil*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Puntofisken

Dato : 07-04-04 22:23

> [...]
> ude om det Martin"!(Katten hed Martin)-derpå affyrede han et skud lige i

Så ku' den lære det - FED historie!

Mvh. Trine

Fra : Di

Dato : 08-04-04 00:00

måske du ku klippe missens kløer lidt, så de måske ikke så let kan gå
igennem lædret?

Hilsen Di