Mishandlet kat!
Fra : Brian A.

Dato : 06-04-04 19:11

Hejsa!

Nørre Uttrup ved Hjørringvej / Peder Larsens vej.
Jeg arbejder i Netto Nørre Uttrup (Nørresundby, lige nord for Aalborg). Så
at der på opslagstavlen var hængt en seddel op med overskriften (frit fra
hukommelsen) "Grov dyremishandling!".
Teksten gik på at en families kat var blevet mishandlet på det groveste -
den blev fundet, tror det var i fredags, hvor Falck også var blevet
tilkaldt. Efter røngten blev det konstateret at den var skudt med 11 hagl! 5
i hovedet, 6 i kroppen, eller så var det omvendt, men det er sgu lige galt!
Jeg blev virkeligt ked af det, men sur og gal samtidig - utroligt at nogen
kan finde på det!
Katten døde desværre af sine kvæstelser :(
Hvis nogen ved noget, har set noget eller kender til personer i netop det
område med disse tendenser, så opfordrede familien til at man kontakter
politiet, eller familien selv, men jeg husker desværre ikke deres
telefonnummer :( Sagen er meldt til politiet, vist nok som "grov
dyremishandling" hvis det da hedder sådan - de må altså kende til sagen.

Ville somend bare bringe denne sørgelige historie, hvis der tilfældigvis
skulle bo nogen i nærheden...

Brian Axelgaard

Fra : Louise Viborg

Dato : 06-04-04 18:32

On Tue, 6 Apr 2004 19:10:44 +0100, "Brian A."
<Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote:

> [...]
>dyremishandling" hvis det da hedder sådan - de må altså kende til sagen.
>
>Ville somend bare bringe denne sørgelige historie, hvis der tilfældigvis

Det er en af grundende til at jeg ikke sælger killinger til hjem hvor
de får lov at gå ude.....stakkels lille misser Håber man finder ud
af hvem der har gjort det!!!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Mathilde

Dato : 06-04-04 19:48

Man får det jo helt dårligt.
Hvem fanden kan finde på sådan noget.
Dumme s...
GGrrrrrrrr
Dyr kan jo ikke sige fra eller noget, jeg kan slet ikke sætte mig ind i de
folks tankegang

:// Mathilde
http://tilde.aragon.dk

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 07-04-04 17:21

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> Efter røngten blev det konstateret at den var skudt med 11 hagl! 5
> i hovedet, 6 i kroppen, eller så var det omvendt, men det er sgu lige
galt!

Desværre er det ikke noget særsyn.

Det er kun 1 måned siden at min lillebrors kat var blevet skudt i øjet. Det
havde medført at øjet hang ud at kattens hoved. Prøv at forestille jer
hvordan det er når ens kat kommer ind og vil ligge i ens seng og man så
opdager at dens øje er skudt i stykker

Mine forældre skrev et opslag i avisen. Det medførte et (håndskrevet)
anonymt trusselsbrev ang. hvordan en kat kunne blive mishandlet en anden
gang. Begge dele er nu politianmeldt, men desværre så kan politiet ikke gøre
noget. En kopi at trusselsbrevet blev derefter også sendt til avisen.

Det bliver nok aldrig opklaret hvem den skydegale idiot er; men mine
forældre har mistanke til én. Men en mistanke er jo ikke noget bevis. Og de
er ikke ude på "gadekrig", så hellere undvære katte ;-((

Lisbeth