Godt nyt ;-)
Fra : AEK

Dato : 05-04-04 22:30

Hej alle sammen.

Jeg er bare SÅ glad.
Oscar & Tilde hygger kanon godt sammen.
Fedeberg har vist aldrig fået så meget motion, som nu.

Han giver den på fulde knald med sugerør, pivedyr og legen med æggeskaller.
Ind i mellem drejer han gashåndtaget i bund, drøner gennem hytten med høj
hale og masser af hyl.
Det er SÅ tydeligt, at han har det som blommen i et æg.

Oscar har altid været mors dreng, men nu er den da helt gal
Klistre, klistre og atter klistre.
Oscar sover ikke så meget som tidligere

Tildemusen har nu endelig fået mulighed for at lege færdig.
Da Tøsen var her, veg hun altid, når hun kom.
Der er godt nok blevet banket mange sugerør af Tilde
Og æggeskallen, som Tøsen mente, var forbeholdt hende, nyder de andre to
stor glæde af nu

Jeg kan godt se nu, at Tøsen fyldte meget, men sådan var det jo.
De andre to er livet op....

Det var lidt her fra.

Hilsen,
Anya, Oscar & Tildemusen.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-04-04 22:59

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Hej alle sammen.

Hej Anya og rødderne

> Jeg er bare SÅ glad.
> Oscar & Tilde hygger kanon godt sammen.
> Fedeberg har vist aldrig fået så meget motion, som nu.

Det er da kanongodt :hop: :juble:
Det ender jo med at du bliver nødt til at droppe slankekuren, så Don
Oscar ikke svinder helt bort med al den motion han får nu *GG*

Det gør det ikke lettere at leve med savnet, men nok lettere at leve
med samvittigheden...

> Det var lidt her fra.

Tak for updaten

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 06-04-04 16:09

In article <4071cfda$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
AEK <2468@jubiimail.dk> wrote:
>Hej alle sammen.
>
>Jeg er bare SÅ glad.
>Oscar & Tilde hygger kanon godt sammen.

Hej Anya!

Jag är glad att höra att dina två kvarvarande katter verkar trivas,
så kanske ditt beslut känns lite lättare. Man vill ju det bästa för sina
små, även om det kan skära i hjärtat att fatta ett beslut som betyder
att man förlorar en kär familjemedlem... (snyft).

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Puntofisken

Dato : 06-04-04 19:23

Godt at høre de trives sammen

Trine

Fra : Kate

Dato : 18-04-04 22:34

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Jeg er bare SÅ glad.
> Oscar & Tilde hygger kanon godt sammen.

Det er godt at de to kan nyde hinanden og at du gjorde det rigtige for
Tøsebarnet.

Har du fået (givet) en update på Tøsen. (Jeg har jo været væk i 2
uger...gys)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : AEK

Dato : 19-04-04 08:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> Har du fået (givet) en update på Tøsen. (Jeg har jo været væk i 2
> uger...gys)

Hej Kate,

det var da noget værre noget med Mowgli - tsk tsk, onde mor

Talte med Tøsens nye slave i sidste uge - det går rigtig godt
Og jeg er meget velkommen til det københavnske og besøge dem.
Så måske en dag, jeg daffer over og siger hej til dem.

Fedeberg & Tildemusen hygger på livet løs.
Den tykke har fået noget at se til, da han nu er alene om at lege med Tilde
( som MÅ være dampkat ).

Såååå forhåbentlig ryger der en kg. af ham med al den motion

/ Anya.