gammel kat
Fra : Bent F.

Dato : 05-04-04 19:22

Hvor gammel kan en kat egentlig blive? , naboens lille hunkat kommer somme
tider på besøg, den ligner efterhånden noget som en anden kat har slæbt med
hjem, jeg har lagt et foto ind på binaer.dk

--
M.v.h.
Bent Fer

Fra : Bent F.

Dato : 05-04-04 19:27

Bent F. wrote:
> Hvor gammel kan en kat egentlig blive? , naboens lille hunkat kommer
> somme tider på besøg, den ligner efterhånden noget som en anden kat
> har slæbt med hjem, jeg har lagt et foto ind på binaer.dk

ps har fået at vide at den er 20 år gammel utroligt

Fra : Brian A.

Dato : 05-04-04 20:42

"Bent F." <bfc@FJERNfernet.dk> skrev i en meddelelse

> ps har fået at vide at den er 20 år gammel utroligt

Ja den ser godt nok lidt medtaget ud :) Den ældeste kat der er registreret
blev vidt nok 36, 2. pladsen 34. Begge i Kina/Japan, ja i hvert fald Østen
:)

Fra : zasha

Dato : 05-04-04 21:11

> [...]
med
> hjem, jeg har lagt et foto ind på binaer.dk

Måske skulle ejeren overveje at give den noget specialfoder til ældre
katte - hvis den da ikke allerede får det. Og ellers er det jo da bare at
glæde sig over at den har fået et langt, godt liv :)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : TøSeN

Dato : 06-04-04 08:42

Min mormor og morfars kat blev 22. Det var en siameser og holdte sig godt

/Josefine

Fra : Battlefield´s

Dato : 06-04-04 13:01

"TøSeN" <jokii@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min mormor og morfars kat blev 22. Det var en siameser og holdte sig godt
>

> /Josefine

Hej
Ja, og en af vores killingekøbere havde haft en siameser, der blev 18 år og
10 måneder.
Siamesere bliver ofte meget gamle, synes jeg.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-04-04 13:47

In article <40729c5b$0$18691$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> Ja, og en af vores killingekøbere havde haft en siameser, der blev 18 år og
> 10 måneder.
> Siamesere bliver ofte meget gamle, synes jeg

Vi var jo hos Raiku Sarvå med Donna for nylig. Hun har fået konstateret
astma og skulle ha' en sprøjte. Raiku fortæller at astma er en ting,
der kan ligge til racen. Og så træg mave de sidste ca. 5 år af kattens
levetid. Jeg spørger så, hvornår det med de sidste 5 år ca. bliver. Og
hun svarer at siam-katte ofte bliver 20 år.
Så deet.. )

--
Knus fra Ann R

Fra : TøSeN

Dato : 06-04-04 15:13

Deres anden kat blev kun 10 da den døde af katte-influenza =(

/Josefine