Jeg har oplevet noget sjovt... :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-04 09:07

Hej alle jer, som ligesom jeg selv, ikke er på udstilling i Hedensted

Jeg har oplevet noget sjovt med BlueBell her de sidste par dage, som
jeg ikke ahr oplevet med min anden hunkat BlueBell er drægtig, ca
66 dage henne idag. De sidste par dage, når jeg har nusset hende på
maven, har hun taget kærligt rundt om min hånd med sine forpoter og
taget min hånd hen til sig og vasket den, ligesom om den var en
killing *G* og så ligger hun ellers bare og "beskytter" min hånd mens
hun spinder Jeg synes bare det er noget så sødt og jeg er sikker
på at hun bliver en super mor

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-04-04 09:59

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> killing *G* og så ligger hun ellers bare og "beskytter" min hånd mens
> hun spinder Jeg synes bare det er noget så sødt og jeg er sikker

En af mine hunkatte ville absolut have at jeg holdt hende med flad hånd på
maven. Hver gang jeg flyttede den, så flåede hun den til sig igen. Hun havde
plukveer og fødte ret kort tid efter ....

Hvad med antallet? holder du stadig på at der "kun" er fire?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-04 10:07

On Sun, 4 Apr 2004 10:59:13 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mailNOSPAM@tendertribes.dk> wrote:

> En af mine hunkatte ville absolut have at jeg holdt hende med flad hånd på
>maven. Hver gang jeg flyttede den, så flåede hun den til sig igen. Hun havde
>plukveer og fødte ret kort tid efter ....

BlueBell har ikke tid til at føde! Hun sover! *G*

> Hvad med antallet? holder du stadig på at der "kun" er fire?

Ja, det tror jeg *G*
Men nu må hun altså godt snart sprække! For jeg har ferie nu, så nu er
jeg klar

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 05-04-04 13:09

In article <n8gv60d24p04lb0p4qm63amrrophei18co@4ax.com>,
> [...]
>killing *G* og så ligger hun ellers bare og "beskytter" min hånd mens
>hun spinder Jeg synes bare det er noget så sødt og jeg er sikker

Så sött Hon vill tydligen öva lite Lycka till till er bägge!

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-04-04 14:43

On 5 Apr 2004 15:09:25 +0300, kweimer@cc.helsinki.fi (Kristina R M
Weimer) wrote:

>Så sött Hon vill tydligen öva lite Lycka till till er bägge!
>
>h. Kristina

Tak skal du ha