Lidt pral...
Fra : dpl

Dato : 03-04-04 16:40

Ja, jeg vil såmænd bare vise et billede af mine de to langhårede. De
viger ikke fra hinandens side, som et ungt forelsket par *smil*. Her er
de ude i løbegården på favorit-hylden, hvor man kan sidde i tørvejr og
kigger ud i regnen.

http://www.kishka.dk/dorthes/foto/sibirer4.jpg

Tænk at man som huskatte-elsker kan blive så fjollet med at par
racekatte *grin*. Men jeg må indrømme, jeg er helt vild med dem, og
ville ønske jeg havde plads og råd til flere!
Hilsen Dorthe

Fra : Denise

Dato : 03-04-04 16:46

dpl wrote:
> [...]
> racekatte *grin*. Men jeg må indrømme, jeg er helt vild med dem, og
> ville ønske jeg havde plads og råd til flere!

Hej Dorthe
Ih hvor er de altså også bare dejlige, jeg kan godt forstå du er fjollet med
dem

--
Hilsen Denise

Fra : Jytte

Dato : 03-04-04 16:30

dpl wrote:
> [...]
> racekatte *grin*. Men jeg må indrømme, jeg er helt vild med dem, og
> ville ønske jeg havde plads og råd til flere!

Hej Dorthe.

Hvor er de smukke.

Det med flere kommer helt af sig selv.

Hilsen
Jytte

Fra : dpl

Dato : 04-04-04 08:17

Jytte wrote:

> Hej Dorthe.
>
> Hvor er de smukke.
>
> Det med flere kommer helt af sig selv.

Hihihi.... ja, det håber jeg selvfølgelig du har ret i. Vi skal også til
at gøre lidt ved løbegården, så den bliver et spændende
killing-univers, når der forhåbentligt kommer afkom. Men beholde dem kan
jeg nok ikke, selv om jeg helst ville. Ja, ok, måske en enkelt.... *smil*
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 03-04-04 17:15

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> racekatte *grin*. Men jeg må indrømme, jeg er helt vild med dem, og
> ville ønske jeg havde plads og råd til flere!

Det er et par MEGET smukke katte .. (selvom de jo i mine øjne ikke slår
ham dit skønne "murmeldyr" *S*`)
Mht mængden, bare rolig, det behøver du slet ikke at spekulere over....
der kommer flere helt af sig selv *G*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : dpl

Dato : 04-04-04 08:24

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
> ham dit skønne "murmeldyr" *S*`)
> Mht mængden, bare rolig, det behøver du slet ikke at spekulere over....

Er det ham her, Han Kongelige Højhed af Universet, du mener?
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/arthur.jpg *grin*

Dette er for øvrigt hans umiddelbare reaktion på at skulle på
ferieophold hos nye mennesker, i en ny lejlighed, med tre katte han
aldrig har mødt. Jeg har lige meddelt at nu går jeg altså... og som man
kan se, er han dybt ulykkelig ved tanken om vores adskillelse...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-04 09:11

On Sun, 04 Apr 2004 09:24:21 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:
> [...]
>aldrig har mødt. Jeg har lige meddelt at nu går jeg altså... og som man
>kan se, er han dybt ulykkelig ved tanken om vores adskillelse...

Ja, han ser bestemt ikke ud til at have det særlig godt! *G* Hvor er
han skøn!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-04-04 09:56

> Er det ham her, Han Kongelige Højhed af Universet, du mener?
> http://www.kishka.dk/dorthes/foto/arthur.jpg *grin*
Yep !

> [...]
> aldrig har mødt. Jeg har lige meddelt at nu går jeg altså... og som man
> kan se, er han dybt ulykkelig ved tanken om vores adskillelse...

STAKKELS stakkels Arthur ! Enhver kan da se at han mistrives gevaldigt.
Hvor kunne du !!!!
*LOL* ... han er altså en stjerne !

Nina

Fra : zasha

Dato : 03-04-04 17:31

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> racekatte *grin*. Men jeg må indrømme, jeg er helt vild med dem, og
> ville ønske jeg havde plads og råd til flere!

Hej Dorthe :)
Du har min fulde forståelse (og en smule misundelse, naturligvis, det er to
dejlige misser :)
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk - nu med påskeæg *slurp*

Fra : Helle Madsen

Dato : 04-04-04 05:50

Hej Dorthe

Det kan du altså ikke være bekendt, nu er jeg jo nødt til at plage gemalen
om endnu en misling. Selvom jeg ikke tror han gir sig foreløbigt :'-(

Bare for at gi et lille sidespring. Det går rigtigt godt med Rani, hun
render rundt og leger med de andre katte, men gider ikke rigtigt os. Så
længe vi holder os på afstand så gemmer hun sig ikke mere. Hvor længe gik
der før du kunne komme til Raisa??
Rani har taget flor på, og hendes pels er også ved at blive skøn efter hun
har haft killinger, kan ikke vente med at få lov at frisere hende lidt

/Venlig hilsen Helle

Fra : dpl

Dato : 04-04-04 08:34

Helle Madsen wrote:
> [...]
> Rani har taget flor på, og hendes pels er også ved at blive skøn efter hun
> har haft killinger, kan ikke vente med at få lov at frisere hende lidt

Hej Helle
Dejlig at hun ikke gemmer sig mere. Så går det allerede hurtigere end
med Raisa, for hun gemte sig vist i mange måneder. Men vi har jo også
mange katte og to hunde hun skulle vænne sig til.

Dejligt at hun har taget på, og fået pelsen igen. Det var vist også en
hård omgang med alle de killinger. Jeg håber ikke at Raisa får lige så
mange, for så kommer vi da på overarbejde. Desværre fik deres tredie
kuldsøster vist også 7 eller 8 killinger i første kuld, så det ligger
vist til familien. Og skulle der komme en kælehankat blandt killingerne,
kan det da være jeg skal friste dig lidt mere *grin*.

Raisa har været hos os i præcis et år i går. Og det er først de sidste
2-3 måneder jeg synes de store fremskridt er sket. Faktisk har Viktor
haft en god indflydelse på hende. Han er jo hendes komplette modsætning
når det kommer til kæl og kram. Han får aldrig nok.

Nu kan vi kæle lidt med hende, og løfte hende op. Men børstes vil hun
ikke, det er stadig alt for farligt. Heldigvis holder hun fint sin pels
selv.

Han du billeder af hende, for jeg er da helt nysgerrig?!
Hilen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Madsen

Dato : 04-04-04 18:10

> [...]
> selv.
>
> Han du billeder af hende, for jeg er da helt nysgerrig?!

Hej Dorthe

Ja, det er rigtigt dejlitg hun begynder at opføre sig som en kat, er blevet
rigtig glade for hende Har købt en norsk skovkat ril udstilling og han
har bare sat skub i hende Han vadede direkte ind til hende under sengen
og nyssede næser og siden har de været bedste venner. Han er Rani's
modsætning, han klistrer til os konstant, men tror det har givet godt at han
kommer fra en stor katteflok i modsætning til mine to hustyranner der tror
de ejer hele lejligheden.

Hvis du får en lille hankat til kæl, er jeg allerede fristet. Var på
udstilling i hedensted idag for at kigge, der mødte jeg en dame fra kiel der
var der med fire af sine sibirere. Var næsten kommet hjem med en af dem, de
er godt nok for dejlige. Hun ville gerne sælge mig en lille kælekat

Har ikke forsøgt at fotografere Rani endnu, synes jeg vil vente til hun
kommer tættere på. Hvad har du egentligt gjort med dyrlæge? Hun skal
vaccineres i næste måned, men er i tvivl om jeg skal tage hende med til
dyrlæge, lade dyrlægen komme her eller bare vente til hun er mere
omgængelig. Vil helst ikke ødelægge alt det gode der er sket med hende
densidste måned, nyder synet af hende når hun leger hver aften

Hilsen Helle

Fra : dpl

Dato : 07-04-04 21:44

Helle Madsen wrote:
> [...]
> omgængelig. Vil helst ikke ødelægge alt det gode der er sket med hende
> densidste måned, nyder synet af hende når hun leger hver aften

Hej Helle
Jeg var også i tvivl, men besluttede at få det gjort. Hun tog det
overraskende pænt, det sværeste var at overtale hende til at gå ind i
transportkassen. Hos dyrlægen var hun ret stille, og så bare meget
lidende ud. Hun blev også lagt i narkose, og blev øretatoveret. Vi fik
hende sovende hjem, og hun kunne vågne op i fred og ro ude i løbegården.
Så jeg synes ikke det påvirkede hende videre, da narkosen var dampet af.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Louise Viborg

Dato : 04-04-04 09:09

On Sat, 03 Apr 2004 17:39:56 +0200, dpl <dplahrmann@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>viger ikke fra hinandens side, som et ungt forelsket par *smil*. Her er
>de ude i løbegården på favorit-hylden, hvor man kan sidde i tørvejr og

Hvor er de smukke! De ser rigtig ud til at nyde det Vores katte må
tage til takke med en løbegård som er plaskvåd når de regner *G*
Meeeen jeg tror ikke de brokker sig alligevel

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 05-04-04 11:48

In article <406EDACC.3020206@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote:
> [...]
>viger ikke fra hinandens side, som et ungt forelsket par *smil*. Her er
>de ude i løbegården på favorit-hylden, hvor man kan sidde i tørvejr og
---

De ser mycket ståtliga ut Jag är glad att höra att de har så mycket
glädje av varandra- speciellt med tanke på hur skygg Raisa var i början!

Väldigt söt specialkatt också, måste jag säga. Fast det är synd om honom
att bli så skändligen övergiven

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : dpl

Dato : 07-04-04 21:46

Kristina R M Weimer wrote:

> [...]
> glädje av varandra- speciellt med tanke på hur skygg Raisa var i början!
>
> Väldigt söt specialkatt också, måste jag säga. Fast det är synd om honom

Hejsa
Ja, de er bare dejlige at se sammen *smil*. Mit svenske er ikke så godt,
hvad betyder de sidste to sætninger du skriver?

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 09-04-04 00:25

In article <40746891.7070907@hotmail.com>, dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote:

>Hejsa
>Ja, de er bare dejlige at se sammen *smil*. Mit svenske er ikke så godt,
>hvad betyder de sidste to sætninger du skriver?

Tja, ska se om jag kan översätta el förklara:

Specialkatt, det skulle kanske vara en "saerlig kat", dvs den som låg
i soffan (som väl var en saerlig ras eller hederskatt)
Skändligen vet jag inte vad det är på danska, men ungefär
som skammelig, tror jag. Övergiven är forladt. Alltså:

Dejlig saerlig kat osse, vil jeg sige. Men jeg hafver ondt af ham, når
han blev så skammeligt forladt

Hoppas det blev klarare Det är inte alltid så lätt med de nordiska
språken, om man inte är van, fast de är så nära varandra. Jag har ju
läst med länge här, och har dessutom studerat Nordisk litteratur...
Jag var nog dessutom lite kryptisk där

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Charlotte

Dato : 05-04-04 14:29

Hej Dorthe

Hvor er de bare smukke.... Jeg kan godt forstå, du er vild med dem

KH
Charlotte