Gulvvask i Rodalon??
Fra : Louise Viborg

Dato : 03-04-04 12:22

Vores hankat synes det er enormt sjovt at strinte under spisebordet
ude i køkkenet, og lige meget hvor meget jeg vasker gulvet går lugten
selvfølgelig ikke væk. og han strinter igen og igen på samme sted.
Vil det være forsvarligt at vaske gulvet i Rodalon opløsning og så
vaske godt af med rent vand bagefter? Eller kan I evt anbefale noget
andet?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Ida

Dato : 03-04-04 12:28

--

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vil det være forsvarligt at vaske gulvet i Rodalon opløsning og så
> vaske godt af med rent vand bagefter? Eller kan I evt anbefale noget

Hej Louise

Jeg gik helt bort fra Rodalon, da jeg blev opmærksom på, at det er ætsende
for huden og direkte over til PIS´t væk, der fåes på de fleste
katteudstillinger/Inges Kattehjem til en rimelig penge.
Jeg har reddet en boxmadras, der var en fertil hankats yndlings
strintested - der skal bruges lige så meget PIS´t væk, som der er urin, så
neutraliseres 'duften'.
PIS´t væk er helt ufarligt og har, indtil nu, ikke lavet pletter nogen
steder. Det kan benyttes til gulvvask, men kan give et lidt mat udseende,
der dog forsvinder ved almindelig gulvvask.

På denne side http://www.kattens.net/pis%C2%B4t_vaek_s.htm kan der læses
mere om PIS´t væk og også bestilles hjem.

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Ida

Dato : 03-04-04 12:30

Øv, forkert link, det her er på dansk :

http://www.kattens.net/dansk.htm

Ida

--

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Louise Viborg

Dato : 03-04-04 13:25

On Sat, 3 Apr 2004 13:29:37 +0200, "Ida"
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

>Øv, forkert link, det her er på dansk :
>
>http://www.kattens.net/dansk.htm
>
>Ida

Hej Ida!
Mange tka! Det vil jeg straks bestille hjem!