Frække katte
Fra : Michael Lund

Dato : 01-04-04 20:33

Hej,

Vi har to udekatte der desværre har fået for vane at hoppe ind ad vores
nabos vinduer og lægge sig i deres seng. Vi vil jo gerne blive ved med at
være på god fod med naboerne, så jeg vil gerne vide om nogen af jer har en
idé til, hvad vi kan gøre ved det.

mvh
Michael

Fra : zasha

Dato : 03-04-04 17:33

"Michael Lund" <milund@kodehaj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være på god fod med naboerne, så jeg vil gerne vide om nogen af jer har en

Hmm..uheldigt....men måske kunne du købe naboens seng nu den er så attraktiv
*smil*
Er naboerne sure over det? eller hvordan?
Kunne man evt. tænke sig du købte nogel vinduesbeslag og forærede naboen, så
vinduet til soveværelset kun stod lidt åbent, og ikke nok til at kattene kan
komme ind?
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk

Fra : Michael Lund

Dato : 03-04-04 19:01

> Hmm..uheldigt....men måske kunne du købe naboens seng nu den er så
attraktiv
> *smil*

Ja det kunne jo selvfølgelig være en idé

> Er naboerne sure over det? eller hvordan?

De har venligt, men bestemt, sagt at de ikke er begejstrede for det...

> [...]

> vinduet til soveværelset kun stod lidt åbent, og ikke nok til at kattene

Jeg tror ikke det er en mulighed at ændre på deres hjem - det jo os der har
problemet... er der nogle af de her produkter, der hedder noget med "gå væk
kat" der virker og som ikke ville være til (lugt)scene for naboerne?

mvh
Michael

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-04-04 19:32

> [...]

væk
> kat" der virker og som ikke ville være til (lugt)scene for naboerne?

Synz nu heller ikke det er deres hjem, som der skal ændres på. De har jo
ikke bedt jer om at få katte ;oP
Men har I ikke mulighed for at hegne haven ind/lave løbegård til misserne?

/Joan
www.haarbolden.dk