Nogen der vil af med en lille rød hankilli~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 31-03-04 19:59

Hej alle,

er der tilfældigvis en af jer der lige står og skal af med en lille
rød hankilling ?

Min veninde vil gerne ha' kat nemlig. Hun bor i Brønshøj i en 2V, så
det kommer til at være en indekat. Og sandsynligvis også alenekat.

Men hun er en sød pige, har haft kat før (da hun boede hos sine
forældre, de har dem stadig), og vil gerne igen

Smid lige en besked hvis det er...

--
Jacob

Fra : Ann K

Dato : 31-03-04 22:45

Heyyy Jacob... der var du jo
Var sammen med Nina for et par dage siden, og hun spurgte, om jeg vidste
noget om dig...
Hun har været uden netforbindelse i flere måneder nu - men kommer nok snart
tilbage...
Nå men... jeg skulle altså hilse rigtig mange gange

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-03-04 23:06

In article <c4fdqq$inr$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsBingo@Bongo.os.dk>
wrote:

> Hun har været uden netforbindelse i flere måneder nu - men kommer nok snart
> tilbage...

Aha - der er forklaringen! Jeg har faktisk spekuleret på, hvad der mon
var blevet af Nina og frygtet at der var noget galt.
Hils hende

--
Knus fra Ann R

Fra : Ann K

Dato : 01-04-04 09:38

Hej Nanvnesøster
Nej, nej - Nina har det skam glimragende... men hun er flyttet fra et
badeværelse i orange og brunt til et lyserødt højhus... Man havde sagt at
der var ved at blive etableret netværk i bygningen og derfor valgte hun at
opsige sine egne aftaler med andre firmaer - og så har det selvfølgelig
taget en halv evighed med at få netværket op at stå ;-( Men nu påstår de at
det vil virke i løbet af den næste måneds tid

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-04-04 14:20

On 2004-04-01 10:37:45 +0200, "Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> said:

> Hej Nanvnesøster
> Nej, nej - Nina har det skam glimragende... men hun er flyttet fra et
> badeværelse i orange og brunt til et lyserødt højhus...

Aha - det lyder spændende

> - og så har det selvfølgelig
> taget en halv evighed med at få netværket op at stå ;-( Men nu påstår de at
> det vil virke i løbet af den næste måneds tid

Okay, vi hører fra hende om et halvt års tid.. måske! *g* Nej pjat,
forhåbentlig før da

--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 01-04-04 14:47

Ann K wrote:
> [...]
> det selvfølgelig taget en halv evighed med at få netværket op at stå
> ;-( Men nu påstår de at det vil virke i løbet af den næste måneds tid

Hej Ann
Du må endelig hilse fra mig også. Undrede mig over hun ikke skrev i det
sidste blad fra Inge.

--
Hilsen Denise

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 01-04-04 17:31

Ja, jeg har én

Lotte

Evt. svar direkte til mig

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 31-03-04 23:14

On Wed, 31 Mar 2004 23:45:22 +0200, "Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk>
wrote:

>Var sammen med Nina for et par dage siden, og hun spurgte, om jeg vidste
>noget om dig...

Jamen, jeg følger såmænd med på sidelinien Sådan lidt on and
off...

Du kan iøvrigt hilse og fortælle hende, at Djamal har det rigtig
rigtig godt

--
Jacob

Fra : Ann K

Dato : 01-04-04 09:41

Hej Jacob.
Og så skal du måske have et svar på dit spørgsmål *sss*
Så i tv i morges at Kattens Værns internat på Frederiksberg havde i hvert
fald to røde ungkatte... det var måske en ide til din veninde