kattemalt?
Fra : Kate

Dato : 31-03-04 19:46

Alt står på den anden ende her, for jeg får nøglen til min nye
lejlighed i morgen og går så her og pakker, næsten, det sidste, og
fandt en tube kattemalt.
Jeg har ikke den originale papæske og på tuben står der ikke noget om
udløb. Har den så ikke en udløbsdato?
Jeg kan overhovedet ikke huske hvornår jeg har købt den, men den er
over et år gammel for jeg _ved_ Sofie var vild med det og Lante tror
hans sidste time er kommet når jeg stikker den hen til ham.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 31-03-04 20:06

On 31 Mar 2004 18:46:18 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Jeg har ikke den originale papæske og på tuben står der ikke noget om
>udløb. Har den så ikke en udløbsdato?

Smid den ud, køb en ny ? Så er du sikker, og de koster ikke alverden

--
Jacob

Fra : Kate

Dato : 31-03-04 20:19

Jacob Saaby Nielsen <someone@somewhere.com> wrote in

> Smid den ud, køb en ny ? Så er du sikker, og de koster ikke alverden

Det har du ret i, det tænkte jeg faktisk også at jeg ville. Dog fandt
jeg en tube zoolac også og den _står_ der udløbsdato på, så det undrede
mig med malten.

Fra : Pia J

Dato : 01-04-04 11:57

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote in message
> [...]
> fandt en tube kattemalt.
> Jeg har ikke den originale papæske og på tuben står der ikke noget om

Er det ikke trykt ind i enden på tuben, der hvor den er svejset sammen?
Sidder her med en som jeg købte sidste år hvor der står 06 2004. Jeg vil tro
holdbarheden er begrænset, da der jo er olie i som kan blive harsk. Det er
en kæmpe tube som ingen af mine katte synes om naturligvis. Så det var
RIGTIG økonomisk!

:Pia

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-04-04 16:31

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> writes:

> [...]
> holdbarheden er begrænset, da der jo er olie i som kan blive harsk. Det er
> en kæmpe tube som ingen af mine katte synes om naturligvis. Så det var

Og RIGTIG KATSK.. rotfl

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : dpl

Dato : 01-04-04 16:39

Pia J wrote:
> [...]
> holdbarheden er begrænset, da der jo er olie i som kan blive harsk. Det er
> en kæmpe tube som ingen af mine katte synes om naturligvis. Så det var

Den sender du da bare herned til bisserne... de ææælsker det
efterhånden! Det tog lige lidt tid før de vænnede sig til det, men nu
kommer de løbende, hvis de hører jeg har fat i den.

Jeg betaler selvfølgelig hvad den har kostet osv...

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : gokke

Dato : 01-04-04 20:23

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kommer de løbende, hvis de hører jeg har fat i den.
>
> Jeg betaler selvfølgelig hvad den har kostet osv...

Måske spørger jeg dumt, men hvad er kattemalt??

Louise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-04-04 20:31

In article <406c6c30$0$18675$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, gokke
<gokke@stofanet.dk> wrote:

> Måske spørger jeg dumt, men hvad er kattemalt??
>
> Louise

Kattemalt er noget brunligt klistret stads i tube, der indeholder
(surprise!) malt og paraffinolie - og nok også noget mere
Nogen katte vil slå ihjel for det, andre gider det ikke.
Det er godt hvis katten har problemer med hårboller eller tendens til
hård mave. Og ifølge min gamle dyrlæge er det også godt til at
stimulere appetitten, det indeholder en del b-vitamin.
Kan købes hos dyrhandlere i adskillige smagsvarianter og hos dyrlægen

--
Knus fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 01-04-04 21:31

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Er det ikke trykt ind i enden på tuben, der hvor den er svejset
> sammen?

Nej, underligt nok, for det var det første jeg checkede.
Nå, tuben ryger ud så er problemet løst. Det var også mere fordi det
undrede mig med den udløbsdato