Janes killinger?
Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 29-03-04 16:23

Hej Jane!

Hvordan går det med de små killingerna? Kan man få en liten uppdatering?
Har kollat din fina hemsida, men där är inget helt nytt. Utom att
katterna väger mindre 27 mars än 20 - 106 gr. Litet skrivfel tror jag

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Jane …:€)

Dato : 30-03-04 14:15

> [...]
> Har kollat din fina hemsida, men där är inget helt nytt. Utom att
> katterna väger mindre 27 mars än 20 - 106 gr. Litet skrivfel tror jag

Hejsa

Har haft meget travlt det sidste stykke tid - men killingerne har det
skønt..

Det med vægten forstod jeg ikke helt hvad du mente?

Hvis du kigger under "killinger" er den sidste vægt tastet ind den. 20.
marts til værende 362 og 334 gr...?

Det med den 27. marts skulle selvfølgelig have været den 27. februar... Jeg
har vist for meget om ørene - men godt du gør opmærksom på det.. hihi...

Jeg har lige taget flere billeder, der snart kommer ind på siden også.

Jeg har også lavet små "movie" med dem, men arbejder stadig på hvordan jeg
får dem til at fylde noget mindre, så jeg kan ligge dem ind på siden. De
fylder nemlig aaaalt for meget lige nu..

Mvh Jane

Http:/www.125.dk/cats

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 31-03-04 10:05

Jane =?ISO-8859-1?B?hTqA?=) <virker@hotmail.com> wrote:

>Hejsa

Hej!

>Har haft meget travlt det sidste stykke tid - men killingerne har det
>skønt..

Trevligt att höra Det vill säga att killingerne har det bra,
selvfølgelig, inte att du haft det travlt. Jag har bara gått och
tänkt på dem här, spec med tanke på Idas killinger

>Det med vægten forstod jeg ikke helt hvad du mente?
--->
>Det med den 27. marts skulle selvfølgelig have været den 27. februar... Jeg
>har vist for meget om ørene - men godt du gør opmærksom på det.. hihi...

Det var lige det jeg mente

>Jeg har lige taget flere billeder, der snart kommer ind på siden også.

Ser fram emot det

>Jeg har også lavet små "movie" med dem, men arbejder stadig på hvordan jeg
>får dem til at fylde noget mindre, så jeg kan ligge dem ind på siden. De
>fylder nemlig aaaalt for meget lige nu..

Jag lyckas tyvärr sällan få de där filmerna att fungera, har någon
halvgammal version av RealPlayer på den här datorn, och något uråldrigt
på min hemdator (där jag dessutom bara har modem). Vet inte om jag vågar
lasta ner något på den här, då jag delar den med andra... Vad ska man ha
för att kunna se sådana små filmsnuttar? Har nog lyckats se "funny cats"
tex. Och nyaste Pottertrailern

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.