Så fik svigerfar sin trøst
Fra : Lyrik

Dato : 28-03-04 22:32

Jeg takker alle som gav mig svar på mit tidligere indlæg.
I går kørte vi til Jylland, nermere bestemt Horsens og hentede
siameserkillingen hos Connie Hansen og Jens Haslund.
Turen var på 550 kilometer, men det var rejsen værd. Svigerfar har fået en
trøst for sit tab af ægtefælle og har fået en lille ny i huset.
I kan hente den lille video jeg allerede har lavet efter at vi hentede den i
går og var hjemme og se den igen i dag sammen med familien.
Ca. 6 megabyte, nyd en meget flot lille mis:
http://lyrik.homepage.dk/film/mios_hjemkomst.wmv

Filmen kræver Windows.

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 28-03-04 23:11

Rettelse filmen er på 8,4 megabyte. Den kan først hentes fra nu!-Sorry!

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-03-04 11:04

> "Lyrik" <lyrik@fjernheaven.dk> skrev i en meddelelse
> Rettelse filmen er på 8,4 megabyte. Den kan først hentes fra nu!-Sorry!
> - nyd en meget flot lille mis:

Hej
Han ser bestemt ud til at have fået et godt nyt hjem. Jeg vil invitere Jens
og Connie herover så de kan se filmen, (de har ikke selv computer) det er
jeg sikker på at de gerne vil
Det er også dejligt for mig, der lige har sendt et par killinger ud af
huset, at se hvor hurtigt små killinger falder til i deres nye hjem.
Tillykke til din svigerfar!
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-03-04 13:18

In article <4067f4c1$0$5967$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
Battlefield´s <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> Han ser bestemt ud til at have fået et godt nyt hjem. Jeg vil invitere Jens
> og Connie herover så de kan se filmen, (de har ikke selv computer) det er
> jeg sikker på at de gerne vil

Det lyder godt
Ville gerne ha' set ham, men selv om jeg plejer at kunne se ting i
Windows Mediaplayer - format på min Mac, så går det ikke med denne her

--
Knus fra Ann R

Fra : Lyrik

Dato : 31-03-04 00:40

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in message

> Ville gerne ha' set ham, men selv om jeg plejer at kunne se ting i
> Windows Mediaplayer - format på min Mac, så går det ikke med denne her

> [...]
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kære veninde!
Det skal du ikke være ked af!
Jeg har lavet en Mac-version som kan afspilles i din Quicktimeplayer.Jeg er
så nødt til, på grund af akut pladsmangel at fjerne den anden film. Skulle
nogen komme i bekneb for den kan den leveres igen senere.:
http://lyrik.homepage.dk/film/mios_hjemkomst.mov

Den kan højreklikkes og downloades ligesom den anden kunne.

Hilsen
Jens

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-03-04 01:08

In article <c4d0gb$262v$1@news.cybercity.dk>, Lyrik < @> wrote:

> [...]
> så nødt til, på grund af akut pladsmangel at fjerne den anden film. Skulle
> nogen komme i bekneb for den kan den leveres igen senere.:

Det kalder jeg service Tusind tak!
Hvor er han bare dejlig, han ligner min Donna som lille. Samme Donna
kom i øvrigt spænende som svar på hans miv'en på filmen og har kigget
interesseret med. Nu er hun gået på opdagelse efter den killing, der
åbenbart _må_ være her et sted

--
Knus fra Ann R

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-03-04 09:45

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kom i øvrigt spænende som svar på hans miv'en på filmen og har kigget
> interesseret med. Nu er hun gået på opdagelse efter den killing, der

Hej
Hov Hov
Kan vi nu ikke se filmen?
Jeg har lige inviteret Connie (opdrætteren) herover for at se filmen !!!!
Hilsen Vibeke, der håber at kunne se filmen NU!! --

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 31-03-04 12:59

In article <406a854f$0$5942$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
> [...]

> Jeg har lige inviteret Connie (opdrætteren) herover for at se filmen !!!!
> Hilsen Vibeke, der håber at kunne se filmen NU!! --

Årh, Vibeke, føler mig helt skyldig nu!
Men hvis det hjælper findes der også en quicktime player til windows.
Hvis du henter den, vil jeg gætte på, at du kan se filmen som den er nu?

Er ikke helt sikker, fordi jeg kunne ikke se den "gamle" version, selv
om jeg har en normalt velfungerende Windows media player.
Men måske det er et forsøg værd?

http://www.apple.com/quicktime/download/

--
Knus fra Ann R

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-03-04 15:03

> [...]
>
> Er ikke helt sikker, fordi jeg kunne ikke se den "gamle" version, selv
> om jeg har en normalt velfungerende Windows media player.

Hej Ann
Nej, du skal ikke føle dig skyldig
Vi kunne heldigvis godt se filmen, måske fordi vi allerede havde hentet den
ned.
Desværre er der en del helt sort skærm i begyndelsen, ellers synes Connie at
det var dejligt at se at Mio havde fået et så godt nyt hjem.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Leyna

Dato : 01-04-04 07:26

On Wed, 31 Mar 2004 16:03:14 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

>Desværre er der en del helt sort skærm i begyndelsen, ellers synes Connie at
>det var dejligt at se at Mio havde fået et så godt nyt hjem.

Begyndelsen er godt nok mørk. Der kan jeg heller ikke se noget, men
tilgengæld er der masser af lyd. *G* Min lille han-mis Buster, blev
pludselig vældigt interesseret i men pc-højtalere!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 01-04-04 07:24

On Wed, 31 Mar 2004 10:45:01 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

>er
>Skulle

>Hov Hov
>Kan vi nu ikke se filmen?

Jo jo. Jeg fik selv lige set den. Det kræver blot at du har Quicktime
player installeret.

Fra : Kate

Dato : 28-03-04 23:17

"Lyrik" <lyrik@fjernheaven.dk> wrote in

> Svigerfar har fået en
> trøst for sit tab af ægtefælle og har fået en lille ny i huset.

Ihh, hvor ser Mio alså rar og venlig ud
Da den miawede i starten af filmen reagerede mine tre drenge. De lå i
bunke i sengen. Alle som en kiggede op og rundt, hvorefter Mowgli og
Lante forlod værelset. De gad vidst ikke opleve en ny mis
Tillykke til din svigerfar med det dejlige nye familiemedlem.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-03-04 11:40

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lante forlod værelset. De gad vidst ikke opleve en ny mis
> Tillykke til din svigerfar med det dejlige nye familiemedlem.

Hej
Lyd??
Jeg kan ikke få lyd på (og jeg har skruet op for højtalerne). Hvad skal jeg
gøre så Jens og Connie kan se filmen med lyd?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ann

Dato : 29-03-04 12:03

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> gøre så Jens og Connie kan se filmen med lyd?

Det kan være at du mangler et lydcodec i din mediaplayer,
prøv at opdatere dine codecs her:
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da&categoryid=4

Venlig Hilsen Ann

--
Besøg vores loppemarked:
http://www.dagensdyr.dk/loppemarked

Fra : Battlefield´s

Dato : 29-03-04 16:36

"Ann" <ann@FJERNdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse

> prøv at opdatere dine codecs her:
> http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=da&categoryid=4
>
> Venlig Hilsen Ann

Hej Ann
Tak skal du have, det hjalp, så nu kan jeg også høre ham mjave
Hilsen Vibeke

---

Fra : Kate

Dato : 30-03-04 20:48

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> "Ann" <ann@FJERNdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ann
> Tak skal du have, det hjalp, så nu kan jeg også høre ham mjave
> Hilsen Vibeke

Godt, Ann kunne svare, for det havde jeg ikke lige tjeck på. Sjovt nok
kan jeg se _alt_ i min Media Player på Win98, men fyrer jeg op under
min XP-maskinså kan den som regel ikke se noget som helst, selvom jeg
har installeret codecs og opdateringer efter alle kunstens regler.

Fra : zasha

Dato : 29-03-04 21:57

<klip> Da den miawede i starten af filmen reagerede mine tre drenge. ....
> Kate
</klip>

Ditto her, Miver blev nærmest desperat fordi hun ikke kunne finde den
miaw'ende kat! Måske har hun lidt moder-instinkt, trods alt :)
En fin film, og en mægtig fin kat :)
Held og lykke til kat og Kaj

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Annette

Dato : 29-03-04 14:03

Sikke en fin lille video, og mest af alt... sikke fin Mio er og kælen. Ser
ud til at Svigerfar får sig en trofast følgesvend.

Tillykke med Mio :)