Ny misling
Fra : Dorthe

Dato : 28-03-04 20:16

Hej i gruppen

Har lige modtaget billeder af min nye misling.
Åhhh han er bare så skøn.
Glæder mig helt vildt til at komme ned og se til ham i påsken. og selvfølig
allermest til at få ham hjem.
Spændt på hvad mine 2 damer siger til ham.

Hvis i vil se ham kan i se ham her http://gigant-cat.dk/
Han hedder gigants cole.

Sener vil der komme billeder af ham på min hjemmeside.
som jeg er ved at lave helt om.

--
Hilsen Dorthe coco og catwalk

www.kity.dk

Fra : Puntofisken

Dato : 28-03-04 21:08

Hvor er han sød - held og lykke med ham Dorthe!

Trine