kattegrus
Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 24-03-04 18:34

Hej NG.

Vores ynglingskattegrus er udgået af produktion.
Vi har prøvet forskelligt andet uden større held.
Vi søger kattegrus som klumper samt er lugtfri. Prisen er underordnet, bare
kvaliteten er god.
Forslag modtages med kyshånd

På forhånd tak, Pernille

Fra : Anja

Dato : 24-03-04 18:42

> [...]
> Vi har prøvet forskelligt andet uden større held.
> Vi søger kattegrus som klumper samt er lugtfri. Prisen er underordnet,

Hej Pernille.

Jeg bruger Felicia Cat Litter Ultra
fra Olivers til mine katte.
Prisen er 79 kr for 5 kg.
Og 129 kr. for 10 kg.

HIlsen Anja

Fra : Tournesol

Dato : 24-03-04 19:12

Hejsa

Jeg vil da stærk anbefalde Extrem Classic det er måske lidt i den dyre ende
men det er godt og drøjt.
Ellers prøv at kigge her
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/produkter/index.php
der er en masse produkter som er blevet bedømt bla. kattegrus.

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Kate

Dato : 24-03-04 19:41

Hej Pernille

Jeg sværger til extreme classic, det er for mig _gruset_. Det er
rimeligt dyrt i indkøb, 159-169 kr. for 16 kg tager dyrhandlerne i mit
område. Dog er jeg begyndt at få det fra zooplus.de, en internet butik
i tyskland. Her kommer vi ned på ca. 100 kr for 15 kg, alt efter
euroen. De leverer lige til døren med postdanmark.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-03-04 20:12

On 2004-03-24 18:34:16 +0100, "Henrik Lumholdt Sørensen"
<Lumbo@kabelnettet.dk> said:

> [...]
> Vi har prøvet forskelligt andet uden større held.
> Vi søger kattegrus som klumper samt er lugtfri. Prisen er underordnet, bare

Vi er blevet glade for Mega Cats
Folk der kender begge slags, siger at det er det samme som Extreme
Classic, men at det støver mindre.
Det er tilsat pudderduft, men den er ikke ret voldsom, man mærker den
mest lige når man hælder nyt op.
Vi er i hvertfald godt tilfredse, det klumper rigtig godt og er drøjt i brug.
16 kg koster 120 kr hos Maxsøe i Rødovre.
--
Knus fra Ann R

Fra : Jynis

Dato : 25-03-04 12:11

"Henrik Lumholdt Sørensen" <Lumbo@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har prøvet forskelligt andet uden større held.
> Vi søger kattegrus som klumper samt er lugtfri. Prisen er underordnet,

Jeg bruger Meldgaards natur katte grus.
20 l. Ca 25 kg . koster 75 kr. Det lugter ikke og klumper heller ikke .
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Doris

Dato : 25-03-04 23:31

Jeg køber små træspåne piller, de dufter dejligt og bliver til savsmuld
når det bliver vådt. Det store er lige til at samle op og så er det billigt
at købe på korn og foderstof.
M.V.H. Doris.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 25-03-04 12:11

> [...]
> Vi har prøvet forskelligt andet uden større held.
> Vi søger kattegrus som klumper samt er lugtfri. Prisen er underordnet,

Hej Pernille.

Det grus jeg har været mest glad for at bruge er Catrine. Jeg vil påstå, at
det er fuldt på højde med Extrem Classic. Prisen er dog temmelig hamper -
kan ikke lige huske normalprisen. Men hvis man holder ører og øjne åbne, er
der gode chancer for at finde det på tilbud . Jeg købte på et tidspunkt 5
kasser for 200,- i MaxiZoo. Men det var vist også noget med halv pris.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.