Kender i et sted
Fra : Doris

Dato : 24-03-04 18:22

Hvor jeg kan købe kattemad på dåser II sotering eller hos grossist. Jeg er
nu oppe på 11 katte, hvoraf den ene faktisk kun er min egen fra starten. Så
var der nogen der manglede hjem, kom løbende o.s.v. De får 3 dåser morgen og
aften, der står tørfoder fremme hele tiden. Jeg har ringet til Arovit
dyrefoderfabrik, men det skal gå gennem Kattens værn på Sjælland, men jeg
bor i Sydjylland. Det med dyrlægen er der tjek på, men så mange munde at
mætte er sgu dyrt ;)
Men man reder, som man ligger :)
M.V.H. Doris.
--
DORIS

Fra : Kate

Dato : 24-03-04 19:43

Nej, desværre ikke. 11 katte må godt nok være dyrt at fodre på, med 4
synes jeg da jeg bruger en del penge trods alt. Håber du finder en god
og holdbar løsning.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Battlefield´s

Dato : 24-03-04 19:50

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, desværre ikke. 11 katte må godt nok være dyrt at fodre på, med 4
> synes jeg da jeg bruger en del penge trods alt. Håber du finder en god
> [...]

Hej
Uha, ja, det kan hurtigt blive dyrt. Her har vi 10 katte og de får altså kun
en dåse Whiskas til deling om aftenen og det samme om morgenen. Jeg tror at
det både er bedre og billigere at bruge det mere tørfoder.
Jeg håber at du finder en rimelig mulighed for at skaffe billigere foder.
Hilsen Vibeke

Fra : Doris

Dato : 24-03-04 22:50

De har jo tørfoder stående hele tiden, måske det er forkert, men de 3
dåser er væk på 5 min, jeg har nok selv forvænt dem, men de bruger jo også
meget energi med at lege ude i stalden, laden og udenfor. Når man så er træt
er det dejligt at komme ind i varmen og slænge sig i møblerne ( de kære små
børn )

Fra : Jytte

Dato : 24-03-04 22:50

Hej Doris.

Jeg køber noget frosset kød fra Dus Med Alle Dyr i Esbjerg tlf. 75150782,
det er billigere end dåsemad, jeg tror også det er bedre. Daggamle kyllinger
er også godt foder til rimelig pris.

Hilsen
Jytte

Fra : Doris

Dato : 24-03-04 23:16

Hej Jytte.
Prøver at ringe imorgen, jeg bor lige udenfor Esbjerg. Jeg har prøvet at
købe 2 store poser kyllingehalse, dem er de ikke vilde med
Doris.

Fra : Pia J

Dato : 25-03-04 11:13

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Hej Jytte.
> Prøver at ringe imorgen, jeg bor lige udenfor Esbjerg. Jeg har prøvet at
> købe 2 store poser kyllingehalse, dem er de ikke vilde med

Mine render også ude, fanger mus, leger - men de har det glimrende på ren
tørkost. Jo, stillede jeg andet frem spiste de det nok, men de BEHØVER det
ikke. Alle mine er flinke til at drikke meget vand, så derfor er jeg ikke
bekymret over at kun give dem (god) tørkost. De har blank fin pels og er i
hvert fald ikke UNDERvægtige...

:Pia

Fra : Doris

Dato : 25-03-04 12:01

Det er nok også mig selv der har forvænt dem:( har prøvet at reducerer
dåserne, men vor herre bevares :) og der kommer jo flere til hele tiden, kan
ikke lade være når man har pladsen til det. Jeg har også to STORE hunde, der
manglede nye hjem og for at det ikke skal være løgn misrøgtede heste :((

Fra : Pia J

Dato : 25-03-04 12:42

> ikke lade være når man har pladsen til det. Jeg har også to STORE hunde,
der
> manglede nye hjem og for at det ikke skal være løgn misrøgtede heste :((

Har du overvejet at prøve og formidle nogen af dem videre? Jeg har fx selv
stået og manglet en sød ponyvallak som selskab til min (nu har jeg så indtil
videre lånt en). Min mand ville blive henrykt, hvis han kunne nøjes med at
redde en pony istedet for at betale for den.

:Pia

Fra : Doris

Dato : 25-03-04 13:15

Jeg har fulgt din tråd Pia under hest. min veninde og mig har også
formidlet til mange hjem før i tiden. Med hestene er det også stoppet med at
tage ind, for nu er der ikke flere pladser i stalden, kun en boks til en
shetlænder :) Tænkte på dig med min gamle Oliver, men jeg lovede de forrige
ejer at dette var den sidste sted for ham.
M.V.H. Doris.

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 25-03-04 17:53

> [...]
>manglede nye hjem og for at det ikke skal være løgn misrøgtede heste :((

Hej Doris!

Jag har tyvärr ingen idé gällande maten, men vill säga att jag
verkligen uppskattar ditt stora hjärta! Det värmer mig att det
finns såna människor. Godt gået

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Doris

Dato : 25-03-04 22:42

Fra : Doris

Dato : 25-03-04 22:45

Takker, selv om det godt kan give lidt krise med gemalen :) men det er
altid ham der kommer med lækkerierne til alle dyrene ;)

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 25-03-04 11:57

Hej Doris.
Hold da op hvor en masse misser du har at fodre på.
Jeg ved at der er noget der hedder vital petfood group men om de sælger til
privatpersoner ved jeg ikke. Du kunne da prøve at maile til dem. Her er
deres hjemmeside, godt nok på engelsk men med danske afdelinger
www.vpg.dk

Linda

Fra : Doris

Dato : 26-03-04 09:21

Hej Linda.
Har mailet dem, men ikke fået svar, venter på besked fra København, før
det kan gå i orden med Arovit dyrefabrik :(
V.H. Doris.
"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4062bafe$0$5946$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...