Hjemmet er fundet ;-)
Fra : AEK

Dato : 24-03-04 10:12

Flere har haft ringet ang.Tøsen.
Men de har ikke faldet i min smag.
I går aftes ringer en ældre mand fra København.

Han havde set hende på dyrenettet.
Da han så hende, var det som at se hans afdøde kat, som han mistede for 1 år
siden.
Da Tøsens billede popper op, var han solgt.

Jeg spørger naturligvis til, hvad han kan tilbyde hende.
Han er pensionist og har masser af tid til hende.
Naboen har en kat, så hvis hun kommer til at mangle en legekammerat, er der
mulighed for det.

Hun bliver indekat. Men om formiddagen, vil han gerne have hende med på en
daglig gåtur.
Det er jo kanon, da Tøsen ELSKER at gå tur udenfor.

Det var så meningen, at han i næste uge ville tage toget fra Kbh. til
Esbjerg for at hente hende.
Han har så netop haft ringet, for at høre ad, om det var ok, at hun blev
fløjet med SAS i stedet.
Helt ok med mig.

Han var på vej ud for at købe foder til hende Så alt var klar til damen.
Hun kommer altså først i næste uge.....

Det sidste han sagde i går og i dag var : Pas nu godt på min skat, til jeg
henter hende.

Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

Hilsen,
Anya.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 24-03-04 10:22

"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Det sidste han sagde i går og i dag var : Pas nu godt på min skat, til jeg
> henter hende.
>
> Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

TILLYKKE

Hvis du mærker efter nede i maven, og det føles rigtigt, så er jeg også
sikker på, at det er den rette slave du har fundet til Tøsen.

Det lyder i hvert fald som om hun vil få det som blommen i et æg .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Ida

Dato : 24-03-04 10:46

--
"AEK" <2468@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
--klip--
> [...]
> henter hende.
>
> Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

Ihh Anya - det lyder helt perfekt.. stort tillykke
Fik det store smil på, da jeg læste hans sidste besked

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-03-04 12:08

"AEK" <2468@jubiimail.dk> writes:

> Flere har haft ringet ang.Tøsen.
> Men de har ikke faldet i min smag.
> I går aftes ringer en ældre mand fra København.

Det lyder da kanongodt :hop:

> Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

Mon ikke

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Flemming N.

Dato : 24-03-04 16:11

On Wed, 24 Mar 2004 10:12:25 +0100, "AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote:

>Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

Det lyder bestemt til det jeg er sikker på at hun nok skal få det
godt der.

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : Figaro

Dato : 24-03-04 17:17

HAHA .. sjovt, han ringede også til mig :)
Måtte lige skrive det..

Fra : Kate

Dato : 24-03-04 19:37

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.

Uhh, Anya, det håber jeg også, men umiddelbart lyder det da godt.
Håber han vil være flink med opdateringerne af hvordan hun har det.
Da jeg købte Lante skrev jeg ofte til Joana(opdrætteren) lige i
starten, senere aftog det, da der jo ikke sker så meget nyt efter nogen
tid, men jeg syntes det var rart at hun gerne ville høre om hvordan det
gik med ham

Krydser alt hvad der er at krydse for et godt hjem til Tøsebarnet.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 25-03-04 18:18

AEK <2468@jubiimail.dk> wrote:
>Flere har haft ringet ang.Tøsen.
>Men de har ikke faldet i min smag.
>I går aftes ringer en ældre mand fra København.
---
>Det sidste han sagde i går og i dag var : Pas nu godt på min skat, til jeg
>henter hende.
>
>Jeg håber og beder til, at jeg har valgt det rette hjem for hende.
---
Hej Anya!

Det låter ju riktigt lyckat - jag hoppas hon får det bra!

Ofta så känner man ju "i magen" om någon känns rätt eller
inte. Men då ska man ju helst träffa dem. Så kan du ju be
honom hålla kontakt också, det brukar seriösa personer
inte ha något emot Jag skickade själv textmeddelanden till
Twister&Siskos gamla ägare under hela det första året

Jag håller verkligen tummarna för dig och den lilla Tösen!

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.